کلیه شهروندان ایرانی می‌توانند پس از احراز هویت از این خدمات استفاده کنند. محدودیت سنی خاصی برای خرید و فروش طلا در طلایی شو وجود ندارد. حتی دانش آموزان (دارای سن ۱۲ سال به بالا)، نیز خواهند توانست با توجه به بودجه خود از چند سوت تا چند گرم شمش طلا خریداری کنند.

آیا طلایی شو معتبر است؟

یکی از سوالات کاربران و مشتریان شمش طلا در داخل کشور این است که: آیا طلایی شو معتبر است و می‌توان بدون محدودیت زمانی و به صورت آنی با استفاده از این پلتفرم به خرید و فروش طلا پرداخت؟

ارائه خدمات پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح (با توجه به ضوایط تعیین شده توسط نهادهای مالی و بانکی در کشور)، باعث اطمینان خاطر مشتریان در زمان خرید یک محصول خواهد شد.

کسب مجوز رسمی و نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، یکی از فاکتورهای مهمی است که در زمان استفاده از خدمات سایت‌های خرید و فروش طلا یا فلزات گرانبها باید به آن توجه کنید.

خوشبختانه مشتریان در اکثر موارد خواهند توانست بدون استفاده از فیلترشکن به بررسی مجوزهای سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی بپردازند. تا نگرانی آن‌ها در این موارد برطرف شود. اما به دلیل عدم سازگاری اینماد با بعضی کدها و api های برنامه نویسی به ویژه در زمانی که سایتی بدون  استفاده از CMS به صورت اختصاصی همانند این سایت و سایر پلتفرم های صرافی و معاملاتی، با مشکلات عدم نمایش برای کاربران مواجه می‌شود. از این رو در این جا می توانید با کلیک بر روی اینماد طلایی شو آن را مشاهده کنید.

سرویس‌های ویژه طلایی شو

طلایی شو پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط به ارائه خدمات متنوعی به کاربران با امکان خرید و فروش طلا به صورت آنلاین می‌پردازد.

برخی از این خدمات عبارت هستند از:

خرید شمش طلا به مقدار دلخواه

شما می‌توانید جهت خرید شمش طلا  با عیار و خلوص بسیار بالا و امکانات دیگری که در ادامه به آن پرداخته‌ایم، به صورت آنلاین و با استفاده از وبسایت طلایی شو اقدام کنید.

شما برای استفاده از این خدمات باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده باشید. فرایند ثبت نام به کمتر از چند دقیقه زمان نیاز دارد. حتی در برخی از موارد احراز هویت کاربران در کمتر از ۱ دقیقه انجام می‌شود.

پس از آن با توجه به موجودی حساب خود خواهید توانست اقدام به ثبت سفارش و خرید انواع شمش طلا ۲۴ عیار با خلوص بالای ۹۹ درصد و بدون هرگونه محدودیت بپردازید.

فروش طلا

فراهم نمودن امکان فروش انواع شمش طلا از چند سوت تا چند کیلوگرم یکی دیگر از خدماتی است که می‌توان به صورت آنلاین با استفاده از این پلتفرم از آن بهره‌مند شد.

نگهداری با بیمه

نگهداری از طلا و سکه در منزل بدون بیمه یکی از کارهای پرخطر است که امنیت دارایی شما را به خطر خواهد انداخت. یکی دیگر از خدمات منحصر به فردی که توسط طلایی شو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امکان نگهداری از طلا با بیمه است.

به طور حتم، پس از بیمه شدن دارایی شما، دیگر نگران سرقت یا مفقود شدن آن‌ها نخواهید بود. برای همین، خرید و نگهداری از شمش طلا در طلایی شو می‌تواند در مقایسه با ذخیره آن در خانه باعث کاهش ریسک احتمالی دزدیده شدن آن‌ها و از دست رفتن دارایی‌تان شود.

تحویل فیزیکی

مشتریان پس از خرید شمش طلا هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند طلای خود را به صورت فیزیکی دریافت کنند. این کار با تحویل شمش طلا به صورت حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 آیا برای خرید طلا از طلایی شو محدودیتی وجود دارد؟

خیر. محدودیتی برای ثبت درخواست به منظور خرید و فروش طلا برای مشتریان وجود ندارد. خرید طلا تا سقف چند کیلوگرم برای کاربران با توجه به میزان موجودی آن‌ها امکان‌پذیر است.

آیا امکان معاملات با قیمت پیشنهادی وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید پس از ثبت درخواست با قیمت پیشنهادی، در بازار معاملات طلایی شو امکان مبادله انواع شمش طلا، با توجه به ارزش و قیمت پیشنهادی مدنظر خود را داشته باشید.

در چه ساعاتی امکان استفاده از خدمات خرید و فروش طلا در طلایی شو وجود خواهد داشت؟

ارائه خدمات در این پلتفرم به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته خواهد بود. برای همین، کلیه کاربران خواهند توانست در هر لحظه که تمایل داشته باشند از این سایت بدون نیاز به فیلترشکن برای خرید و فروش طلا استفاده کنند.

آیا امکان ثبت نام با استفاده از ایمیل وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید بدون نیاز به شماره تلفن و با استفاده از آدرس ایمیل خود در طلایی شو ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

چه کسانی امکان ثبت نام در طلایی شو را دارند؟

کلیه شهروندان ایرانی می‌توانند پس از احراز هویت از این خدمات استفاده کنند. محدودیت سنی خاصی برای خرید و فروش طلا در طلایی شو وجود ندارد. حتی دانش آموزان (دارای سن ۱۲ سال به بالا)، نیز خواهند توانست با توجه به بودجه خود از چند سوت تا چند گرم شمش طلا خریداری کنند.

امیدوارم توانسته باشیم تا نگران شما را نسبت به این که آیا طلایی شو معتبر است یا محدودیتی در استفاده از خدمات آن وجود دارد، برطرف کرده باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مفید و کاربردی
  • ایثار IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    چه خوب دیگه اسیر اون داستان های صندوق ها و فارکس نمیشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید