طراحی دفتر کار با نرم افزارهای هوش مصنوعی، یک اقدام هوشمندانه است که می تواند نتایج جالبی به همراه آورد. با استفاده از این نرم افزار ها می توانید یک خروجی با کیفیت، در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورد.

معرفی نرم افزار طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری با هوش مصنوعی

برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری با هوش مصنوعی لازم است تا از نرم افزارهای مرتبط با حوزه دکوراسیون استفاده کنید. در ادامه به معرفی پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی و دکوراسیون، می پردازیم.

بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

طراحی دفتر کار با نرم افزارهای هوش مصنوعی، یک اقدام هوشمندانه است که می تواند نتایج جالبی به همراه آورد. با استفاده از این نرم افزار ها می توانید یک خروجی با کیفیت، در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورد.

  1. نرم افزار Midjourney برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

مید جوری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای هوش مصنوعی است که می تواند به شما در دیزاین داخلی شرکت کمک دهد. برای استفاده از این پلتفرم هوشمند، می بایست اهداف و خواسته های خود را در قالب دستورات دقیق و مفید، در اختیار نرم افزار بگذارید. پس از تایپ خواسته های خود، نرم افزار 4 تصویر تولید کرده و در اختیار شما می گذارد.

این 4 تصویر تطابق زیادی با آنچه که در بخش imagine یادداشت کرده اید دارد. پس اگر خروجی کار تناسب کافی با اهداف شما نداشت، در نگارش متن تجدید نظر کنید. همچنین شما می توانید با انتخاب یک تصویر از میان 4 تصویر، آن را با ارائه دستورات بیشتر، بهبود دهید و در نهایت یک نسخه با کیفیت، با وضوح بالا درخواست کنید.

در کنار تمام این ها، میدجنری به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک عکس، طرح دلخواهتان را به نرم افزار تفهیم کند. پلتفرم قدرتمند میدجنری با در نظر داشتن مشخصات عکس و دستورات شما، تلفیق مناسبی از متن و تصویر ایجاد کرده و یک نتیجه خیره کننده در اختیارتان می گذارد. اما به خاطر داشته باشید نرم افزار هوش مصنوعی میدجنری اگرچه امکانات بسیاری دارد، اما غیر رایگان است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و تنها با Discord در دسترس شما خواهد بود.

معرفی نرم افزار طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری با هوش مصنوعی

  1. نرم افزار DiffusionBee برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

پلتفرم قدرتمند دیگر، دیفیوژن بی است که تنها در سیستم عامل نسخه مک، در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. این نرم افزار حرفه ای قادر است شما را در دیزاین کلی شرکت و ساخت یک دکور جذاب راهنمایی دهد. در این پلتفرم یم توانید در کنار ارائه دستورات متنی، از سورس های تصویری نیز برای انتقال علایق خود استفاده کنید. در این نرم افزار امکانات زیادی برای تنظیم عکس مطابق با ابعاد دفتر کار خود دارید.

خوشبختانه در این نرم افزار قابلیتی برای تغییر در بخشی از عکس وجود دارد. می توانید بخش های دلخواه را حفظ کرده و سایر بخش ها را به صلاحدید خود تغییر دهید. برخلاف پلتفرم میدجنری، دیفیوژن بی، کاملاً رایگان است. حتی امکان استفاده به شکل آفلاین را نیز دارد. بهره مندی از ده ها قابلیت ویژه و تنظیمات مختلف، این پلتفرم را در میان مردم محبوب ساخته است. با این حال نسخه های فعلی این نرم افزار به macOS محدود شده است و این بزرگترین محدودیت نرم افزار DiffusionBee می باشد.

معرفی نرم افزار طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری با هوش مصنوعی

  1. نرم افزار Dell-E 2  برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

یکی از بزرگ ترین و جامع ترین نرم افزارهای هوش مصنوعی در حوزه طراحی و دکوراسیون اداری، نرم افزار Dall-E 2 است. مشابه سایر نرم افزارها، در این پلتفرم نیز می توانید از دستورات متنی یا تصاویر برای دریافت خروجی کمک بگیرید. اما نکته حائز اهمیت این است که Dall-E 2، به شما از زوایای مختلف، خروجی و ادیت های مختلف عرضه می کند.

همچنین این نرم افزار امکاناتی را جهت ادیت عکس به شکل دلخواه و حذف بخش های نامرتبط ارائه کرده است. این یعنی می توانید خروجی را مجدداً بروزرسانی کنید تا زمانی که تطابق کامل با فضای اداری شما پیدا کند. اما متأسفانه این امکانات ویژه، همگی به شکل پولی عرضه می شوند. اگر اطلاعات شما در خصوص نحوه استفاده از نرم افزارها و توانایی آن ها در طراحی و دکوراسیون محدود است، حتماً سراغ مقاله صفر تا صد طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی + کاربرد آن، بروید.

  1. نرم افزار OpenArt برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

OpenArt یکی از محبوب ترین نرم افزارهای هوش مصنوعی در حوزه دکوراسیون است. این نرم افزار تلفیقی از دو پلتفرم Dall-E 2 و DiffusionBee است. می توانید به راحتی از طریق حساب گوگل یا دیسکورد وارد نرم افزار شده و تحت یک رابط کاربری بسیار عالی، به تولید تصویر بپردازید. شما می توانید از تنظیمات هر دو نرم افزار Dall-E 2 و DiffusionBee، برای تولید رندر استفاده کرده و میان آن ها سوئیچ کنید.

اگرچه OpenArt نیز جزو نرم افزارهای پولی هوش مصنوعی به حساب می آید، اما در همان ابتدای کار، به شما هزار اعتبار رایگان عرضه می کند تا بتوانید خروجی مدنظر خود را دریافت کنید. این نرم افزار با قابلیت ها، تنظیمات و گزینه های مختلف خود، شما را شگفت زده خواهد کرد. در OpenArt همچنین امکاناتی جهت دستورات منفی و حذف عناصر اضافه در نظر گرفته شده است.

معرفی نرم افزار طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری با هوش مصنوعی

  1. نرم افزار Roomsgpt برای طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری

نرم افزار محبوب دیگر، Roomsgpt است که به طراحان ایده های جذابی برای ساخت دکورهای خاص و متفاوت می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید داده هایی همچون ابعاد اتاق و سبک دکوراسیون منتخب را اعلام کرده و سپس طرح ها، ایده ها، رنگ ها، الگوها و حتی تکنیک های نورپردازی مختلف را دریافت کنید. این پلتفرم قدرتمند نیز با تجزیه و تحلیل داده های متنی و تصویری شما، یک ایده خلاقانه جهت ساخت یک دکور خاص ارائه می دهد. مشابه سایر نرم افزارها، این پلتفرم هوش مصنوعی نیز بهترین خدمات خود را به شکل پولی عرضه می کند. اما شما می توانید از امکانات رایگان این نرم افزار، به شکل محدود نیز استفاده کنید.

نتیجه گیری

طراحی و دکوراسیون داخلی دفاتر اداری، به کمک ابزارهای هوش مصنوعی، می تواند یک گزینه جذاب باشد. اما اغلب این نرم افزارها، خدمات ویژه خود را به شکل پولی عرضه می کنند. اگر بودجه کافی برای خرید اشتراک آن ها دارید، در انتخاب این دسته از پلتفرم ها، تردید نکنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید