نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار از پایگاه هوایی رامون در سرزمین‌های اشغالی گفت بدون بازگشت و آزادی اسرای صهیونیست، آتش بس را قبول نمی کنم.

نتانیاهو: آتش‌بس مشروط به آزادی اسرا است
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نتانیاهو افزود: ما به دوستان و دشمنانمان اعلام می‌کنیم، بدون بازگشت «ربوده شدگان» اسرائیلی، آتش بسی در کار نخواهد بود و به جنگ تا پیروزی بر حماس ادامه خواهیم داد.

اظهارات نتانیاهو در حالی است که عمیحای الیاهو وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی، بمباران هسته‌ای غزه را یکی از گزینه‌ها برای ریشه کنی حماس اعلام کرده بود.

الیاهو همچنین در اعتراض به دادن مجوز ورود کمک‌های انسانی به غزه گفته بود: چیزی به نام غیر نظامیان غیر همدست [با حماس]در غزه وجود ندارد.

پیشتر غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آمادگی این جنبش برای آزادی ۲۴۰ اسیر صهیونیست، در مقابل آزادی کلیه زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر خبر داده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید