مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات طرح «مهربانی» را دارند. این تسهیلات در کمترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

دریافت وام فوری یکروزه ۳۰۰ میلیونی بدون سود برای همه مردم از این بانک
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، افرادی که خواهان وام قرض الحسنه طرح مهربانی هستند حتما باید در یکی از شعب بانک ملی حساب مخصوص این طرح را افتتاح کنند. ضمنا به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد. مشتریان برای سپرده گذاری دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند، بلکه کافی است از طریق سامانه بام نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مذکور سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. با توجه به میزان سپرده گذاری، مدت زمان بازپرداخت متفاوت است اما در کل از ۶۰ ماه بیشتر نمی‌شود.

لازم به ذکر است افراد با ارائه یک ضامن رسمی مورد پذیرش بانک امکان دریافت این وام را دارند. در صورتی که به هر دلیلی شخص امکان دریافت این تسهیلات را پیدا نکند یا از دریافت آن صرف نظر کند، می‌تواند امتیاز دریافتی را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد.

بانک ملی طی شش ماهه نخست امسال چقدر وام ازدواج پرداخت کرده است؟

بانک ملی علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی مختلف، همواره در پرداخت وام‌های تکلیفی نیز پیشگام دیگر بانک‌ها حرکت می‌کند. این بانک براساس گزارش اعلامی بانک مرکزی، در نیمه نخست سال جاری در زمینه پرداخت وام ازدواج بین شبکه بانکی کشور پیشتاز بوده است. طبق آمار موجود، این مجموعه تا پایان شهریورماه سال جاری ۷۹ هزار و ۳۲۸ فقره وام برای متقاضیان تسهیلات ازدواج پرداخت کرد.

اعلام تاریخ جدید ثبت ‌نام وام جدید بازنشستگان

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران بااشاره به فرایند ثبت‌نام و پرداخت وام بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: تاکنون ۴ مرحله از وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

به گزارش سلام نو، وی با اشاره به مرحله پنجم وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی در بازه زمانی بیستم تا سی‌ام آبان ماه فرایند ثبت‌نام به دو روش از طریق سایت کانون بازنشستگان و سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می‌پذیرد و بازنشستگان متقاضی وام می‌توانند به صورت غیرحضوری به دو سایت اشاره شده مراجعه و فرآیند ثبت‌نام را انجام بدهند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران ادامه داد: پس از بازه زمانی اشاره شده به مدت ۱۵ روز مدارک متقاضیان مورد بررسی و وام به حساب افراد واریز می‌شود.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا در سال آینده وام قرض‌الحسنه بازنشستگان افزایش خواهد یافت یا خیر گفت: احتمال افزایش این وام بسیار زیاد است چرا که شرایط اقتصادی و وضعیت زندگی سخت‌تر از گذشته شده و به همین جهت احتمال افزایش وام بازنشستگان زیاد است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بنا دارد امسال به ۴۰۰ هزار بازنشسته وام ۲۰ میلیونی پرداخت کند، گفت: تا امروز حدود ۱۶۰ هزار نفر از بازنشستگان در کل کشور و حدود ۱۹ هزار نفر از بازنشستگان در تهران وام ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران همچنین درخصوص اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی این سازمان، امسال ۱۰۰ هزار نفر به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند که البته با توجه به محدودیت‌های اسکان، شاید این آمار تا پایان سال محقق نشود و کمتر از ۵۰ درصد از بازنشستگان بتوانند به این سفر اعزام بشوند مگر اینکه تمهیداتی برای افزایش هتل‌های اسکان از سوی مسئولان تامین اجتماعی در نظر گرفته شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید