بهروز غریب پور کارگردان تئاتر و سینما با بیان مطلب فوق به سلام نو اظهار داشت:  مخاطب هدف این نوع فیلمهای هنری چه افرادی هستند؟ این آثار عموما در بین قشر نخبه ، دانشجو و فیلم‌بین های حرفه ای مخاطب دارند پس باید کاری کرد که این گروه متوجه اکران و کیفیت آثار شوند.

مخاطب هنر و تجربه، فیلم‌بین‌های حرفه‌ای هستند

به گزارش سلام نو - سرویس فرهنگی | مرتضی کوه مسکن: هنروتجربه برای این بنا شد که بتواند فیلم‌های هنری-تجربی که امکان اکران سراسری ندارند را روی پرده بفرستد و به همین جهت هدف گذاری آن، مناسب بود و در امتداد نیاز دارد به افزایش حمایت های تبلیغاتی در جهت افزایش مخاطب.

بهروز غریب پور کارگردان تئاتر و سینما با بیان مطلب فوق به سلام نو اظهار داشت: مخاطب هدف این نوع فیلمهای هنری چه افرادی هستند؟ این آثار عموما در بین قشر نخبه ، دانشجو و فیلم‌بین های حرفه ای مخاطب دارند پس باید کاری کرد که این گروه متوجه اکران و کیفیت آثار شوند.

کارگردان اردک لی ادامه داد: بلال فروش های قدیم که بساط می کردند این هنر و شناخت را داشتند که در محل کسب خود آواز بخوانند آی بلالی... و جنسشان را تبلیغ کنند. تبلیغات اصل اساسی هر نوع فعالیت و نمایش کارهای فرهنگی ، هنری و اقتصادی است و اگر نباشد همه چیز خراب می شود.

وی افزود: مرکز متولی گروه هنر و تجربه توانسته‌ پایگاهی برای آثار متفاوت و درعین حال آثار کوتاه و مستند ایجاد کند، پس از منابع مختلف اطلاع رسانی درباره فیلمهای این گروه انجام بدهد و نظر مخاطب هدف این نوع فیلمها را جلب کند.

این کارگردان تاکید کرد: نباید دلمان به این خوش باشد که آمار و بیلان کمی بدهیم بلکه باید دایره مخاطبان فیلم بین حرفه ای را هرچه بیشتر به سمت هنروتجربه بیاوریم و در این مسیر هم کمیت سانس و هم کیفیت آن مهم است‌.

فعلا که پردیس های مدرن فیلم‌های هنروتجربه را اکران می‌کنند و زمان سانس ها هم به تثبیت نسبی رسیده پس حالا وزارت علوم هم پای کار بیاید تا دانشجویان هنر بیش از پیش به سمت آثار بیایند. ضمن اینکه تبلیغات تلویزیونی و شهری هم می‌تواند کمک حال باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید