ت سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت تکریم شهدای راه قدس در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نتایج این سخنرانی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و شبکه‌های صهیونیستی اعلام داشتند تمام خاورمیانه نفس‌های خود را برای شنیدن این سخنان در سینه حبس کرده‌اند، لحظاتی پیش آغاز شد.

سخنرانی سید حسن نصرالله شروع شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، از رسانه های لبنانی، مطبوعات رژیم صهیونیستی پیشاپیش در پی انتشار خبر سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان، واکنش ها و تحلیل های مختلفی ارایه داده اند.

شبکه المیادین به نقل از شبکه‌های صهیونیستی گزارش داد که تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از آماده‌باش کامل ارتش این رژیم پیش از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.

ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌های و زخمی های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز هشتم اکتبر (یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی) را منتشر کرد. براساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.

روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم نیز روز سه‌شنبه در تحلیلی نسبت به سخنرانی نصرالله نوشته بود: دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته از رهبران مقاومت فلسطین خواست که توجه جدی به لحظه ای که تصمیم به اظهارنظر رسانه ای برای جهان عرب می‌کند، داشته باشند که لحظه ای تعیین کننده برای جواب دادن به پرسش‌های حماس و جهاد اسلامی خواهد بود و به طور مشخص حزب الله چه زمانی به نبرد ملحق خواهد شد؟

رهبران حماس این سیگنال را به مفهوم این می‌دانند که حزب الله برنامه و اقدام مشخص دارد، اما جزئیات آنرا فاش نمی‌کند؛ به ویژه نصرالله در دیدار هفته گذشته خود با «زیاد النخاله» و «صالح العاروری» اعلام کرد: «با شما در قلب نبرد و در هر شرایطی هستیم».

سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان در حال تکمیل است ...

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید