تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر برابر صنعت نفت به تساوی رسید.

توقف سرخ ها مقابل نفت در آزادی / پرسپولیس به صدر نزدیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی دو - دو خاتمه یافت. برای پرسپولیس محمد عمری و گیورگی گولسیانی و برای نفت آبادان علی یوسف و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به خودی) گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی و نبیل باهویی.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری، احمد شریعت‌زاده و علی یوسف.

دقیقه ۹: سعید صادقی با یک بغل پای زمینی نبیل باهویی را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد که ضربه زمینی مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان صنعت نفت برگشت داد.

دقیقه ۱۳: حسین سنگرگیر از سمت چپ زمین پرسپولیس، ارسال بلندی روی دروازه بیرانوند داشت و علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با پرشی بلند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۹: علی نعمتی ارسال بلندی روی دروازه صنعت نفت داشت که پیام پارسا توپ را از روی سر نبیل باهویی برگشت داد.

دقیقه ۲۲: رحیم آلبوغبیش تکل بلندی روی پای میلاد سرلک زد تا اولین کارت زرد بازی به نام بازیکن صنعت نفت ثبت شود.

دقیقه ۲۴: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه، صاحب موقعیت گل شد، اما ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف زیادی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: حسین سنگرگیر کنار خط طولی زمین مرتکب خطا شد که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳۱: علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت در یک ضدحمله پشت محوطه جریمه پرسپولیس در حالی که فقط یک بازیکن حریف را مقابل خود می‌دیدید با تعلل توپ را از دست داد.

دقیقه ۴۵: طالب ریکانی از میان زمین صاحب توپ شد و پس از چند قدم حرکت به سمت دروازه پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که بیرانوند توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۵: حسین سنگرگیر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. او که در دقیقه ۲۵ کارت زرد گرفته بود با ممانعت از آغاز دوباره بازی توسط بیرانوند اخطار دوم و کارت قرمز را مقابل خود دید.

دقیقه ۵۳: سروش رفیعی روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد که ضربه سر نبیل باهویی با اختلاف زیاد از روی دروازه زردپوشان آبادانی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: محمد عمری پشت محوطه جریمه توپ‌ربایی کرد و از روی خط ۱۸ قدم با شوتی محکم دروازه پیام پارسا را باز کرد تا اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۸: دانیال اسماعیلی‌فر توپ بلندی را روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد که پارسا سانتر بازیکن پرسپولیس را برگشت داد، توپ برگشتی را شهاب زاهدی از روی نقطه پنالتی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۰: علی صفایی پس از برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت، اعلام پنالتی کرد که با اعتراض بازیکنان صنعت نفت همراه بود و امیرمحمد پناهی از صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۲: در هنگام زدن ضربه پنالتی، درگیری بین بازیکنان دو تیم رخ می‌دهد و داور، حکیم نصاری از صنعت نفت و امید عالیشاه از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۷۴: گئورگی گولسیانی با گل کردن ضربه پنالتی‌اش دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۳: امید عالیشاه پشت محوطه جریمه صنعت نفت، با خطا متوقف شد و ضربه کاشته او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: محمد عمری با نفوذ به محوطه جریمه صنعت نفت و پس از عبور از ۲ بازیکن، اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه کرد که ضربه بازیکن پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه ۳+۹۰: بازیکنان صنعت نفت از سمت راست دروازه خود به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند و سانتر بازیکنان این تیم با دخالت دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه پرسپولیس شد.

۲۵۸ ۲۵۸

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید