وزیر کشور گفت: باید سیاست قوی‌تری مقابل مهاجرت‌های نامعقول که به دلیل سیاست‌های غلط و جنایت‌بار غرب به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها رخ داده، اتخاذ شود.

وزیرکشور: جامعه جهانی باید در برابر سیاست کوچ اجباری مردم غزه بایستد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا ، احمد وحیدی وزیر کشور عصر چهارشنبه در نشست مدیران کل مدیریت بحران استان های سراسر کشور که با حضور «لالینی ویراسامی» رییس نمایندگی سازمان بین‌المللی مهاجرت در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: حضور مسئولان سازمان بین‌المللی مهاجرت در این نشست یادآور یکی از مهمترین مشکلات امروزی منطقه یعنی آوارگان و مهاجران است.

وحیدی با تاکید براینکه این مشکل براثر سیاست های غلط غربی ها ایجاد شده و بخشی زیادی از بار آن بر دوش جمهوری اسلامی ایران افتاده است، گفت: مهاجرت نزدیک به پنج میلیون نفر به ایران ناشی از سیاست های غلط و جنایت بار غربی ها به ویژه آمریکایی‌ها است.

وی یادآور شد: امروز در غزه شاهد موج بی خانمانی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم هستیم و رژیم صهیونیستی حتی اعلام کرده که قصد کوچ اجباری مردم این منطقه را دارد که این یک حرکت ضد بشری است.

وحیدی تاکید کرد: باید سیاست قوی تری در مقابله با مهاجرت های نامعقول که به خاطر سیاست های جنایت‌بار غربی ها به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونسیت‌ها رخ داده، اتخاذ شود.

لالینی ویراسامی رییس نمایندگی سازمان بین المللی مهاجرت در ایران نیز در این نشست که در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد، از مهمان نوازی جمهوری اسلامی در پذیرش مهاجران افغانستانی قدردانی کرد.

وی در سخنان خود خواستار افزایش نشست‌های کارشناسی برای برطرف کردن فشار ناشی از موج مهاجرت ها بر ایران شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید