لیونل مسی با ابراز خوشحالی از اینکه برای هشتمین بار فاتح توپ طلا شده است، گفت که این آخرین توپ طلای او خواهد بود.

مسی: این آخرین توپ طلای من خواهد بود / دیگو! من این جایزه را با تو سهیم می‌شوم + فیلم

مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان برگزار شد و لیونل مسی توانست بار دیگر این جایزه بزرگ را به دست آورد تا هشتمین توپ طلای خود را به خانه ببرد.

به گزارش اسپورت، مسی بعد از دستیابی به توپ طلا گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم از کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. می‌خواهم این جایزه را با هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی فوتبال آرژانتین تقسیم کنم؛ چرا که اگر آن‌ها نبودند، قهرمانی در جام جهانی را تجربه نمی‌کردم و به این جایزه هم نمی‌رسیدم. فکر می‌کنم این جایزه برای همه بازیکنان، کادر فنی و ملت آرژانتین است.

او ادامه داد: ارلینگ هالند، کیلیان ام‌باپه و کوین دی‌بروینه هم عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند و اطمینان دارم که آن‌ها هم در آینده جوایز زیادی را به دست خواهند آورد.

بازیکن اینترمیامی درباره بازگشتش به بارسلونا هم گفت: بارسلونا خانه من است. من با بارسلونا خداحافظی نکردم و این خوب نیست. من عاشق بارسلونا و هواداران این تیم هستم و به همین خاطر دوست دارم که به این تیم برگردم.

او درباره اینکه چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم چه زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کنم، اما این آخرین توپ طلای من خواهد بود. می‌خواهم از همه کسانی که به من کمک کردند، از کسانی که دوست داشتند آرژانتین قهرمان شود و البته از خانواده، همسر و فرزندانم که همواره در کنارم بودند تشکر کنم.

مسی در پایان این جایزه را به دیگو مارادونا در سالروز تولدش اهدا کرد و گفت: از مارادونا در روز تولدش یاد می‌کنم. مکانی بهتر از اینجا برای یادکردن مارادونا وجود ندارد. دیگو! من این جایزه را با تو سهیم می‌شوم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید