ناصرکنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد؛ جمهوری اسلامی ایران موضوع آزادی گروگان‌ها را با مقام‌های حماس مطرح کرده و «قول‌های مثبتی» در این زمینه گرفته است.

ناصر کنعانی: قول‌های مثبتی از حماس برای آزادی گروگان‌ها گرفته‌ایم

به گزارش سلام نو به نقل از دیده‌بان؛ ناصرکنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد؛ جمهوری اسلامی ایران موضوع آزادی گروگان‌ها را با مقام‌های حماس مطرح کرده و «قول‌های مثبتی» در این زمینه گرفته است.

ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست هفتگی خبری خود به خبرنگاران گفت مقام‌های حماس تأکید می‌کنند «شرایط جنگی غزه و عدم توقف جنگ امکان اجرای این عملیات را غیرممکن کرده است».

او با بیان این‌که وزیر خارجه ایران با همتایان قطری و عربستانی خود برای یافتن راهکاری برای پایان دادن به حملات اسرائیل به غزه است، گفت: به «درخواست برخی از کشورها» که شهروندانی در میان گروگان‌ها دارند و «بخشی از نزاع نبودند» جمهوری اسلامی برای آزادی این گروگان‌ها مذاکره کرده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی نیز روز چهارم آبان گفته بود رهبران حماس آماده آزاد کردن گروگان‌های اسرائیلی غیرنظامی خود هستند و جهان باید در مقابل، از آزادی «شش هزار زندانی فلسطینی» حمایت کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید