بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از سایت ها، وکیل محمدرضا زاهدی، متهم ردیف دوم پرونده میلاد حاتمی از صدور حکم برای این دو متهم خبر داده است.

حکم اعدام میلاد حاتمی صادر شد؟

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از سایت ها، وکیل محمدرضا زاهدی، متهم ردیف دوم پرونده میلاد حاتمی از صدور حکم برای این دو متهم خبر داده است.

به گزارش سلام نوبه نقل از فارس، محمدرضا زاهدی به ۲۱ سال حبس بابت معاونت در افساد فی الارض، ۲۰ سال حبس بابت اخلال در نظام اقتصادی کشور و ۲ سال حبس بابت امحای ادله محکوم شده است.

در همین رابطه رسول کوهپایه‌زاده، وکیل میلاد حاتمی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی گفت: هنوز حکم قطعی ابلاغ نشده است.

وی در رابطه اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: به فرض صحت خبر، فردی که اطلاع رسانی کرده مرتکب جرم شده است، زیرا تا زمانی که رای قطعی نشده است، نباید اعلام عمومی شود مگر اینکه سخنگوی قوه قضائیه منتشر کند.

براساس کیفرخواست صادره اتهامات میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد با توجه به اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بی‌بند و باری، اقدامات ضد اخلاقی و ضد انسانی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید