بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق از سه‌شنبه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار به تهرانی ها/ آغاز بارش باران از سه‌شنبه ۲ آبان ماه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در نواحی غربی گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. در بعضی ساعت‌های امشب و فردا (۲۹ و ۳۰ مهر) افزایش ابر در نواحی شمالی و بارش پراکنده در ارتفاعات شمالی به‌ویژه در قله‌ها دور از انتظار نیست.

با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به استان از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲ تا ۴ آبان) آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمالی استان و رخداد مه و بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و باران، مه و گاهی کولاک در قله‌ها پیش‌بینی می‌شود.

فردا افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی استان و چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی مورد انتظار است.

از اواخر امشب تا دوشنبه به‌دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه در نواحی پرتردد شهری گاهی افزایش نسبی آلاینده‌ها و رخداد غبار رقیق محلی دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ مهر) قسمتی ابری و در بعد از ظهر صاف و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ( اول آبان) کمی ابری تا نیمه‌ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید