عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل تیراندازی در شهر قدس خبر داد.

تیراندازی هولناک مرد مسلح به مغازه قهوه فروشی در شهرقدس + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از  رکنا، سرهنگ غلامعلی نعمتی گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یک مغازه قهوه فروشی در یکی از محلات شهرستان قدس و قدرت نمائی اوباش نوظهور، ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم بلافاصله به محل اعزام شدند.

عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل تیراندازی و کنترل اوضاع، با استفاده ازشیوه و شگردهای پلیسی و عملیات روانی، عامل تیراندازی دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری و تعداد ۲عدد خشاب همچنین ۳۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید