حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مبارزان مقاومت ۵ موضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

حمله حزب‌الله لبنان به ۵ موضع صهیونیست‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، در پی تنش و تبادل آتش میان مبارزان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی، حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای را صادر کرد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد: مبارزان مقاومت اسلامی ۵ موضع رژیم صهیونیستی یعنی مواضع مسکاف عام، خربه المناره، هرمون، ریشا و رامیه را مستقیما و با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان با اشاره به آسیب‌های وارده به صهیونیست‌ها تاکید کرد: مبارزان مقاومت اسلامی در این حملات به دشمن آسیب‌های قطعی وارد کردند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین از هدف‌قرار گرفتن یکی از مواضع ارتش لبنان در الضهیره خبر داد.

همچنین منابع خبری از پرواز پیاپی هواپیماهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق مرزی شمال اراضی اشغالی و جنوب لبنان خبر می‌دهند.

خبرنگار المیادین گزارش داد: همزمان با بمباران مناطق مرزی توسط بمب‌های فسفری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، «وادی الجبین» در برابر شهرک الضهیره نیز بمباران شد.

گفتنی است کمی پیشتر الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الضهیره در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از تیراندازی به سوی نظامیان ارتش این رژیم با سلاح‌های سبک در مرز با لبنان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

از سوی دیگر دوربین‌های نظارتی که در موضع جرداح در شهرک الضهیره و موضع ظهر الجمل در برابر شهرک رامیا در جنوب لبنان نصب شده‌اند مورد هدف قرار گرفته شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید