ازدواج باربارا بوچنر یکی از ثروتمند ترین زنان جهان با گربه خانگیی خود به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

ازدواج ثروتمندترین زن جهان با دو گربه خانگی به صورت همزمان + عکس

به گزارش سلام نو؛ باربارا بوچنر یکی از ثروتمند ترین زنان دنیا که در یک اقدام عجیب و به دور از ذهن، خبر ازدواج با گربه خانگی اش را اعلام کرد. وی معتقد است زندگی مشترک با یک گربه به مراتب بهتر از تحمل یک مرد بوده و از اینکه عاشق حیوان خانگی خود شده احساس رضایت فراوانی دارد.

باربارا در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد، هر روز با گربه اش به پیاده روی می رود، در کنار هم فیلم می بینند، بازی می کنند، و بدون کوچکترین درگیری و کشمکشی در کمال آرامش با هم زندگی خوب و شیرینی را در پیش گرفته اند.

ازدواج ثروتمندترین زن دنیا با یک گربه خانگی + عکس

افراد معمولا حیوانات خانگی خود را دوست دارند اما برخی شکل دوست داشتن شان شرحی متفاوت دارد مثل زنی که با ۲ گربه خانگی خود ازدواج کرد ؛ ازدواجی جنجالی که ماجرای ان را در ادامه این بخش جذاب سرگرمی سلام نو می خوانید.

باربارا بوچنر زنی که بیش از یک دهه است که با دو گربه خودش ازدواج کرده است. به گفته باربارا این دو گربه که برادرند، لوگوسی و اسپایدر، عشق های زندگی او هستند. در سال ۲۰۰۰ او سرپرستی اسپایدر و لوگوسی را بر عهده گرفت اما پس از مدتی متوجه عشق عمیق خود به آن دو شد و نیمه گمشده خود را در گربه های خانگی اش دید، سپس در سال ۲۰۰۴ سند ازدواجی را به طور آنلاین تنظیم و با دو گربه خانگی اش ازدواج کرد.
باربارا گفت:" همه چیز به صورت آنلاین انجام شد، نه جشنی برگزار کردیم و نه لباس مخصوص ازدواج به تن داشتیم ، هیچ چیز! فقط چند تا ماهی تن و در خانه جشن گرفتیم! او اکنون در یک جزیره در اسپانیا با دو شوهر گربه خود و یک گربه دیگر به نام کیتی زندگی می کند.

ازدواج ثروتمندترین زن دنیا با یک گربه خانگی + عکس

برنامه روزانه این زن ۴۸ ساله و گربه هایش بدین شرح است، صبح معمولا ساعت ۷ بیدار می شوند و برای قدم زدن بیرون می رویم، پس از بازگشت از پیاده روی صبحگاهی آن ها دوباره میخوابند و من به کارهایم رسیدگی می کنم او که بصورت آنلاین طراحی داخلی می کند و می گوید زندگی اش با آن ها را دوست دارد.

او در جواب سوالات مربوط به رابطه اش با گربه ها گفت:" رابطه ی من با این دو اصلا شباهتی به رابطه ای که با یک همسر انسانی می شود داشت ، ندارد. آن ها سرکار نمیروند، خود را تمیز نمیکنند و وقتی به فروشگاه میروم کمکم نمیکنند او همچنین در جواب سوالی که مربوط به روابط جنسی اش بود گفت:" حتی فکرکردن به آن هم چندش آور است.

از نظر من این روابط تابوهای بزرگی هستند. من بشدت عاشق گربه هایم هستم اما این علاقه صرفا شبیه به علاقه ای است که مادر به فرزندش دارد. او همچنین افزود ، هرکسی که گربه داشته باشد می داند که چیزی به اسم صاحب گربه بودن وجود ندارد، وقتی شما زندگی تان را با یک گربه سهیم می شوید، در واقع این شما هستید که متعلق به آن ها می شوید و باید خدمت کنید.

ازدواج ثروتمندترین زن دنیا با یک گربه خانگی + عکس

اگر اینکار را دوست نداشته باشید، حیوان خانگی ای که باید نگه داری کنید گربه نیست. من میدانم بسیاری از اشخاص گربه شان را دوست دارند اما هیچیک تا مرز ازدواج با آن پیش نخواهند رفت. او همچنین در واکنش به سوال آیا گربه ها می دانند که با آن ها ازدواج کرده اید گفت:" نه اصلا، آن ها فقط این را می دانند که من به آن ها غذا می دهم و آن ها را تمیز می کنم و آن ها را دوست دارم". من زندگی معمولی خود را دارم البته شاید بنظر دوستان و خانواده ام عجیب و غریب بنظر برسم اما من هیچ ایرادی در این نوع زندگی نمیبینم"

باربارلا بوچنر زنی ۵۰ ساله است که ۱۲ سال است که با دو گربه ازدواج کرده است! باربارلا بوچنر می گوید در سال ۲۰۰۴ بطور رسمی با دو گربه اش که برادر نیز هستند ازدواج کرده و حتی گواهی ازدواج شان را نیز بصورت انلاین از یک سایت دریافت کرده است!

سند ازدواج زن با گربه هایش

باربارلا بوچنر ۱۳سال قبل پس از اینکه در آخرین رابطه عاشقانه اش شکست خورد, تصمیم گرفت که با گربه های خود ازدواج کند و می گوید از شرایط زندگی اش کاملا راضی است.

ازدواج ثروتمندترین زن دنیا با یک گربه خانگی + عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید