یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل کنفرانس اسلامی گفت: کشورهای اسلامی با برگزاری یک اجلاس فوق‌العاده واکنش سیاسی در حمایت از حماس داشته باشند و حماس را تنها نگذارند.

مالکی: حماس تحت حمایت سیاسی کشورهای اسلامی قرار گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فداحسین مالکی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این جنگ فرسایشی خواهد بود و قطعا پای کشورها و ملت‌های اسلامی هم کشیده خواهد شد چون حماس حمایت ملت‌های اسلامی را به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که عملیات متفکرانه حماس پیچیدگی خاصی داشت تصریح کرد: این عملیات خیلی از معاملات فکری اسرائیل را برهم زد پس طبیعتا زمان زیادی برای مقابله با آن می‌برد. کشورهای اسلامی باید قضایا را مدیریت کنند چون از آن طرف آمریکا و غربی‌ها هم دنبال این هستند که زمان به نفع اسرائیل بخرند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اسرائیل مشکلات داخلی در پی اعتصابات گسترده دارد و دولت نتانیاهو نیز در لب پرتگاه است. اینها سردرگمی و بلاتکلیفی را برای رژیم صهیونیستی به وجود آورده است. این‌که اسرائیل حملات نظامی کورکورانه انجام می‌دهد هم حاکی از اختلافات شدید در کابینه اسرائیل است. در این شرایط حماس و حزب‌الله باید هوشیار باشند.

مالکی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود کشورهای اسلامی با برگزاری یک اجلاس فوق‌العاده حماس را تنها نگذاشته و واکنش سیاسی نشان دهند و حمایت خود را از حماس اعلام کنند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید