تصویری از ساعت گران قیمت احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیونی را درادامه مشاهده می کنید.

 احسان علیخانی ساعت گران قیمت خود را برای ساخت مدرسه فروخت/ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،احسان علیخانی در تهران، کارگردان، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون اهل ایران است. او دانشجوی دکتری جامع شناسی در دانشگاه تهران میباشد. علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد را بر عهده گرفت و با برنامهٔ پرمخاطب ماه عسل به شهرت رسید.

احسان علیخانی مجری تلویزیون است که گفته می شود او تصمیم گرفت هزینه فروش ساعت گرانقیمت خود را صرف ساخت مدرسه کند.

احسان علیخانی

ساخت جوکر 2

هفته پیش در خبری کوتاه از ساخته شدن «جوکر 2» گفتیم؛ مسابقه‌ای که احسان علیخانی آن را کارگردانی کرد و اجرایش را به سیامک انصاری سپرد. علیخانی حالا تصمیم دارد سری تازه «جوکر» را بسازد و بر اساس شنیده‌ها خودش گرداننده آن است. خبر دارید که او برای فصل اول چراغ خاموش پیش رفت و وقتی «جوکر» گل کرد، نامش را در تیتراژ آورد.

گفته می‌شود پیش تولید فصل جدید به پایان رسیده است و به‌زودی کار کلید می‌خورد تا از طریق سامانه فیلیمو به دست علاقه‌مندان برسد. از ترکیب شرکت‌کننده‌ها اطلاع نداریم اما بر اساس سابقه خوب «جوکر 1» شانس موفقیت سری تازه‌، دست‌کم روی کاغذ تضمین‌شده به نظر می‌رسد.

یکی از انتقاداتی که به فصل قبل وارد شد، عدم حضور کمدین‌های بانو در مسابقه بود که علیخانی در قسمت آخر قول استفاده از آنها را داد. این اتفاق حالا می‌تواند برگ برنده و عنصر جذابیت بیشتر «جوکر 2» باشد. سیامک انصاری در مقام گرداننده عملکردی خوب داشت اما کیست که نداند سینه‌چاکان علیخانی بیشتر هستند و حضورش مقابل دوربین طیف زیادی از مخاطبان را خشنود خواهد ساخت! کما اینکه بازتاب خبر هفت‌صبح در فضای مجازی با ذوق و شوق طرفداران این مجری و برنامه‌ساز محبوب مواجه شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید