ساترا مجوز ساختمجموعه جدید مهران مدیری با عنوان «اسکار» را صادر نکرده است.

مهران مدیری ممنوع الکار شد؟ /  علت چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، برخی صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی از ممانعت ساترا برای اعطای مجوز ساخت به مجموعه جدید مهران مدیری با عنوان «اسکار» خبر دادند. مهران مدیری متولد ۱۶ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است. او بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است و دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد.

مهران مدیری

چرا مهران مدیری ممنوع الکار شد؟

چندی پیش خبر تولید مسابقه «اسکار» با اجرای مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت و اعلام شد که این برنامه در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در مرحله انجام استعلام و بررسی محتوایی است.

پیگیری‌ها از ساترا حاکی از آن است بود که مهران مدیری برای دریافت مجوز ساخت برنامه «اسکار»، اقدامات اولیه را انجام داده و در هفته‌های گذشته با حضور در شورای صدور مجوز ساترا با اعضای شورا در خصوص این برنامه گفتگو کرده است.

اما امروز برخی صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که «صداوسیما به ساترا دستور داده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود!».

این صفحات مجازی نوشتند: «این تعارض منافعی است که بارها از سوی دلسوزان و اهالی سینما نسبت به آن تذکر داده شده بود و رئیس صداوسیما و ساترا آن را رد کرده بودند حالا به وضوح خود را نشان داده و صداوسیما از قدرت خود در سازمان بدون قانون ساترا برای گروکشی آنتن استفاده می‌کند!»

«اسکار» مسابقه‌ای جدید با اجرای مهران مدیری است که در صورت صدور مجوز ساترا فصل اول آن در ۲۰ قسمت تولید خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید