درحالی سخنگوی دولت از افزایش سقف تسهیلات نوسازی مسکن روستایی خبر داده که اطلاعات دریافتی حاکی است، این وام قرار است از ۲۰۰ میلیون تومان کنونی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

واریز وام ۳۵۰ میلیونی با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله + نحوه دریافت

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، صبح امروز سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی خبر داد.

علی بهادری‌جهرمی افزود: سال گذشته مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان بود و طبق مصوبه امروز، این مبلغ و تعداد تسهیلات نیز افزایش می‌یابد. جزییات بعد از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. احتمالاً یکی از دلایل پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف تسهیلات مذکور، رشد قیمت مصالح ساختمانی به‌خصوص مصالح اصلی ساخت و سازها بوده است.

این مصالح در زمان حاضر از طریق بورس کالا عرضه می‌شود. اقدامی که به گفته کارشناسان، صاحب‌نظران و فعالان بازار مسکن باعث افزایش هزینه‌های ساخت و ساز مسکن در کشور شده است.

پیش از این وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بود.

متقاضیان وام بدون ضامن بخوانند | دریافت وام تا ۳ برابر میانگین حساب + مدارک مورد نیاز

طرح رویان به دلیل داشتن نرخ سود پایین‌تر از تسهیلات سایر بانک‌ها، امکان دریافت وام تا سه برابر میانگین حساب برای مشتریان به ازای هر ماه سپرده گذاری، برقراری نرخ سود کمتر از مصوب شورای پول و اعتبار، تامین کمبود نقدینگی فصلی، بازپرداخت به صورت اقساطی و یکجا و تنوع در نرخ سود و شرایط اعطای آن مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سلام نو، فعالان حوزه کشاورزی و باغداری که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند برای وام طرح «رویان» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید بین دو تا ۹ ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

کشاورزان و باغدارانی که مایل به رونق تولید خود هستند، می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت در یکی از شعب بانک توسعه تعاون و ایجاد میانگین حساب مناسب برای تسهیلات رویان درخواست بدهند. مبلغ این وام متناسب با میزان سپرده مشتریان تعیین خواهد شد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری، ماندگاری سپرده و مورد استفاده از بخش تعاون یا خارج از ان ۱۹ تا ۲۳ درصد اعلام شده است.

ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است، البته متقاضی باید در حوزه کشاورزی و باغبانی اعتبار شغلی هم داشته باشد.طرح رویان به دلیل داشتن نرخ سود پایین‌تر از تسهیلات سایر بانک‌ها، امکان دریافت وام تا سه برابر میانگین حساب برای مشتریان به ازای هر ماه سپرده گذاری، برقراری نرخ سود کمتر از مصوب شورای پول و اعتبار، تامین کمبود نقدینگی فصلی، بازپرداخت به صورت اقساطی و یکجا و تنوع در نرخ سود و شرایط اعطای آن مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

مدارک لازم برای دریافت وام طرح رویان بانک توسعه تعاون کدام است؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بعد از افتتاح حساب حساب و تکمیل فرم درخواست، مجوزهای قانونی مورد نیاز بانک و مستندات مربوط به محل فعالیت اعم از سند مالکیت و اجاره نامه را نیز به بانک ارائه بدهند. ضمنا در صورت خریداری کالای خاص لازم است پیش فاکتور نیز در اختیار بانک قرار بگیرد. دیگر وثیقه‌ها و تضمین‌های مربوط به این طرح تسهیلاتی متناسب با اعتبارسنجی از سوی شعبه خواهد بود./سلام نو

وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی بدون ضامن و سود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام قرض الحسنه یکی از موارد مهم در حوزه مالی است که در ایران اجرا می‌شود. وام قرض الحسنه به صورت غیرسودآور و به‌عنوان یک راه حل برای کسانی که به علت محدودیت‌های مالی قادر به انجام نیازهای خود نیستند، ارائه می‌شود.در ایران، وام قرض الحسنه به‌عنوان یکی از ابزارهای موفق در کاهش فقر و رفاه اجتماعی استفاده می‌شود که در اندیشه معاصر به آن پرداخته ایم.

وام قرض الحسنه از طریق بانک‌ها، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی به افراد یا گروه‌های مستحقی که دارای درآمد کم و بدون تضمین مورد قبول هستند، اعطا می‌شود. هدف آن کمک به این افراد جهت انجام حجمی از نیازهای اساسی و ضروری از قبیل خرید مسکن، خرید وسایل خانگی، تکمیل تحصیلات فرزندان و تشکیل کسب و کار است.

مزیت اصلی وام قرض الحسنه نسبت به وام‌های بهره‌دار، عدم وجود سود و بهره‌ای است که از طرف دریافت‌کننده وام دریافت می‌شود. این وام به صورت معاف از پرداخت سود و بهره به درخواست‌کننده واریز می‌شود.

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای وام ۵۰ میلیون تومانی طرح «ریحانه نور» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه اعطا خواهد شد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند.

مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا ۹ ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات ۱۷ درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام طبق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود ۱۰ درصدی تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام ۵۰ میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۶۳۶ تومان است. جمع کل اقساط، ۶۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به ۱۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان می‌رسد.

بانوانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند و ملزومات مذکور را دارند، باید به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی خود به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کنند.

موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان است.

افرادی که خواهان تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۳۶ ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط ۵ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۰۰ میلیون و ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

بانک گردشگری با هدف متنوع کردن سبد خدمات خود و همچنین در راستای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری، طرح پارسا را تبیین کرده تا از این طریق مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس معدل حساب جاریشان به تسهیلات ارزان قیمت دست پیدا کنند.

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند زی کارت، بسته دارندگان پایانه‌های فروشگاهی، جهادکالا، کارما، دست به نقد، آژانس یار و درنا را نیز برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، وام قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید سپرده یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و نرخ کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۴۸ ماه می‌رسد.

در صورتی که متقاضی به هر دلیل امکان یا تمایل به استفاده از این تسهیلات نداشته باشد می‌تواند آن را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد. البته امکان انتقال امتیاز این حساب به دیگر معرفی شدگان با ضمانت خود متقاضی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سازمان‌ها و ادارات هم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید