سرمربی پرسپولیس در غیاب دو ستاره تیمش و بعد از شکست خانگی در اولین جدال، اکنون مهیای جدال حساس و سرنوشت‌ساز مقابل الدحیل در قطر است.

اعلام ترکیب رسمی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در دیدار امشب

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه؛ شکست خانگی مقابل النصر کار پرسپولیس را برای دستیابی به امتیاز صعود سخت کرده و آنها که آخرین حضورشان در لیگ قهرمانان با صعود به فینال همراه بود، نمی‌خواهند اینبار کارشان در مرحله گروهی پایان یابد.

با این حال چالش بزرگ برای این تیم و خصوصا کادرفنی غیبت میلاد سرلک و همچنین وحید امیری خواهد بود. هافبک دفاعی پرسپولیس به دلیل اخراج برابر النصر قادر به همراهی تیم در بازی امشب مقابل الدحیل نخواهد بود و وحید امیری نیز به واسطه مصدومیتی که دارد در دسترس این تیم نیست.

سرمربی پرسپولیس اما در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل مدعی شده بود که در اردوگاه تیمش نفراتی دیگر هم با مصدومیت مواجه هستند و این موضوع نگرانی بزرگی را برای هواداران شکل داده است.

بیرانوند به دنبال اولین کلین شیت آسیایی

شماره یک پرسپولیس بعد از انتقاداتی که نسبت به حواشی حضور النصر و توجه بیش از حد به این تیم که منجر به شکست تیمش داشت، اکنون خود را مهیای دیدار با الدحیل قطر کرده است. شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس که در جدال اول دو بار دروازه‌اش توسط حریف عربستانی فتح شد، به دنبال این است تا در دومین جدال به کلین شیت دست یافته و به تیمش برای رسیدن به جایگاه مناسب در این گروه کمک کند.

خط دفاعی پرسپولیس در این بازی بدون تغییر نخواهد بود و بار دیگر شاهد حضور محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاعی در کنار دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و علی نعمتی در سمت چپ خواهیم بود و این ترکیب قابل پیش بینی یحیی گل محمدی برای این جدال است. نفراتی که در بازی قبلی هجمه زیادی متوجه آنها بود و اکنون امیدوارند با نمایشی موفق در این بازی خارج از خانه، بار دیگر توانایی خود را به اثبات برسانند.

علامت سوال بزرگ در خط میانی خواهد بود؛ جایی که میلاد سرلک محروم است و ترابی نیز در آخرین بازی این تیم با توجه به مصدومیت از زمین خارج شد. حضور مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی قطعی است و به نظر می‌رسد از بین سروش رفیعی و سینا اسدبیگی برای این پست، در نهایت یحیی گل محمدی تصمیم به استفاده از شماره هفت تیمش بگیرد. ترابی نیز نتوانسته به جدال با الدحیل برسد تا شاهد دومین تغییر در این خط باشیم. این اتفاق باعث خواهد شد تا کاپیتان سرخ‌ها بعد از چند بازی نیمکت نشینی به ترکیب بازگردد و اینبار یحیی با اعتماد به امید عالیشاه چشم به کسب امتیاز و ایجاد موقعیت مناسب روی دروازه حریف دوخته است. در سمت راست نیز سعید صادقی با روحیه بالاتر به دنبال نمایشی موفق در دومین تجربه آسیایی با پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر

در شرایطی که غیبت وحید امیری اتفاق محتمل این بازی است، یاسین سلمانی سومین تغییر پرسپولیس در این جدال خواهد بود و دلیل اصرار یحیی گل محمدی برای بازگشت نفرات امید تیمش از چین نیز همین بود. یاسین سلمانی در این بازی شانس این را به دست آورده که در ترکیب اصلی و نزدیک به دروازه الدحیل به دنبال ایجاد موقعیت مناسب برای گلزنی خود و دیگر هم‌تیمی‌هایش باشد. شهاب زاهدی نیز احتمالا به عنوان زوج عالیشاه در خط هجومی به کار گرفته خواهد شد و باید دید بالاخره طلسم گلزنی این مهاجم شکسته خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، یاسین سلمانی، شهاب زاهدی، امید عالیشاه

پرسپولیس روی نیمکت این تیم نیز وحید امیری، وحدت حنانوف، مهدی ترابی، محمد عمری، سینا اسدبیگی، گئورگی گولسیانی، نبیل باهویی و ... به عنوان نفرات ذخیره چشم به جریان بازی و حضور در این جدال خواهند دوخت و باید دید تفکرات یحیی گل محمدی و کادرفنی‌اش به چه شکل خواهد بود و آنها دست پر قطر را ترک خواهند کرد یا خیر.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید