سحر ولد بیگی همسر نیما فلاح در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس از مادرشوهر و پدر شوهر خود منتشر کرد و نوشت : خانه مادر و پدر نیما جانم خانه امید من است، این روزها با بودن کنارشان لحظه‌ها را زندگی خواهم کرد.

عکس دیده نشده از پدر و مادر نیما فلاح بازیگر طنز سینما و تلویزیون

به گزارش سلام نو، نیما فلاح متولد ۴ دی ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک مطبوعات می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع و با نقش دستیار درک در طنز «ساعت شنی» به شهرت رسید.

فلاح فعالیت خود را با عرصه تئاتر در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۲ ساله بود شروع کرد بعد از یکسال بازی اولین بار سال ۱۳۷۴ با مجموعه «نوروز ۷۴» به کارگردانی محمد صالح علاء وارد قاب تلویزیون شد و اولین تجربه تصویری اش را بدست آورد.

وی در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۶ ساله بود با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری وارد گروه وی شد سپس در مجموعه «بیست» و «ببخشید شما» سال ۱۳۸۷ به کارگردانی مدیری حضور موفقی داشت.

او سال ۱۳۷۸ با فیلم سینمایی «دست های آلوده» به کارگردانی سیروس الوند اولین بار وارد سینما شد و تا کنون کمتر از انگشتان یک دست در سینما بازی کرده است.

نیما فلاح سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۸ ساله بود با سحر ولدبیگی ۲۳ ساله ازدواج کردند و بعد از نزدیک به ۲۳ سال زندگی مشترک هنوز فرزندی ندارند.

 نیما فلاح

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید