عکسی از رقص چاقوی الهام حمیدی در عروسی منتشر شد.

رقص چاقوی الهام حمیدی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است که در آثار زیادی هنرنمایی کرده و با سریال مسافری از هند بسیار به شهرت دست پیدا کرد. این بازیگر در طول سال های فعالیتش عمل های زیبایی زیادی بر روی چهره اش انجام داده است. الهام حمیدی در دوران فعالیتش اکثرا دچار حواشی زیادی شده است.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد. الهام حمیدی جدا از بازیگری به مزون لباس داشت و به اینکار درکنار بازیگری مشغول بود. او اولین بار در سریال آتش و شبنم به کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی فر که بین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ ساخته شد ایفای نقش کرد.پس از بازی در سریال پر بیننده مسافری از هند ساخته قاسم جعفری و بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی نامش بر سر زبان ها افتاد.

طلاق الهام حمیدی

بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

خانواده الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.

الهام حمیدی

آغاز بازیگری

در همان ابندا در سن هفت سالگی نخستین جایزه بازیگری خودرا در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا این که کنار رفت و دوبار با کلاس های‌ بازیگری بازگشت ، درسال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود از همین کلاس های‌ بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و نخستین بار جلوی دوربین رفت.

الهام حمیدی

کد خبرنگار: ۲۸
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید