با بازگشت فصل دوم سریال زخم کاری سوتی های این سریال هم در فضای مجازی دستمایه طنز و خنده کاربران شده است.

گاف های جنجالی در فصل دوم سریال زخم کاری سوژه  شد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا بعد از انتشار قسمت سوم « سریال زخم کاری: بازگشت» در گزارشی از سریال زخم کاری از دم‌دستی بودن تمهید ارسال لوکیشن از توی تابوت نوشتیم. حالا هنوز چند روز از این سوتی سریال زخم کاری نگذشته، پای مسائل دیگری هم در میان است.

ارسال لوکیشن با گوشی ورتو!

یکی از نشانه‌های ثروتمند بودن شخصیت مالک در فصل یک، داشتن گوشی «ورتو» بود. برندی که معمولا بیشتر از ۵۰ هزار دلار قیمتش است و به پول ما چیزی حدود دو میلیارد می‌شود.

در دنیای میلیاردرها داشتن این گوشی موبایل، اهمیت زیادی دارد و تاکید محمدحسین مهدویان هم برای دادن این گوشی به دست مالک، به همین دلیل بوده است.

این موبایل با وجود لاکچری بودن، هوشمند نیست و انتقادها دقیقا از همین جا شروع می‌شود که مالک چطور از توی تابوت با گوشی ورتو لوکیشن فرستاده است؟ بعضی‌ها درباره این مسئله نوشته‌اند که لابد مالک گوشی دیگری هم داشته اما عده‌ای در پاسخ گفته‌اند که اگر چنین مسئله‌ای وجود داشت حتما پیش از آن می‌باید دستش می‌دیدیم.

اتصال مالک به فیلترشکن

مسئله بامزه‌ای که درباره گوشی موبایل مطرح شده این است که حالا با فرض اتصال مالک به اینترنت، در آن شرایط چطور فیلترشکن را وصل کرده که بتواند لوکیشن بفرستد؟ البته بعضی جواب ابهام این عده را داده‌اند که لابد با گوگل مپ فرستاده و نیازی به فیلترشکن نیست.

نبش قبر مائده

یکی دیگر از مواردی که این روزها مسئله ساز شده بحث مکان به خاک سپردن مائده است. در فصل اول می‌دیدیم که میثم شبانه سر خاک مائده می‌رفت و برایش فانوس می‌گذاشت و کنارش آتش روشن می‌کرد. بعد هم ناصر و منصوره با ماشین سر می‌رسیدند و پیاده می‌شدند و می‌نشستند سر قبر.

در قسمت دوم «زخم کاری: بازگشت» می‌بینیم که میثم به مقبره خانوادگی خاندان ریزآبادی می‌رود و قبر مائده همانجاست. بعضی زیر پست‌های مربوط به آن قسمت نوشته‌اند که مگر می‌شود جای قبر را تغییر داد؟ و این شائبه را مطرح کرده‌اند که آیا نبش قبری صورت گرفته؟

سید بودن دستمالچی

شائبه دیگر پیرامون این مسئله شکل گرفته که مالک به دستمالچی می‌گوید سید. برخی در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که این گاف جواد عزتی بوده اگرنه سید به فامیلی دستمالچی نمی‌چسبد.

البته این شائبه چندان درست نیست چون با یک سرچ ساده می‌توانیم متوجه شویم که افراد مختلفی هستند که با فامیلی دستمالچی سید بوده‌اند. درواقع فامیلی‌شان دو بخشی بوده و سید به بخش اول آن می‌چسبیده است. احتمالا قضیه این دستمالچی هم از همان قرار است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید