فیلمی از لحظه خواستگاری حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران از همسرش در فضای مجازی منتشر شد.

لحظه عاشقانه خواستگاری حسن یزدانی از همسر زیبایش + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، از شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد حسن یزدانی کشتی‌گیر پرافتخار و محبوب ایران در یک مراسم خصوصی از همسر آینده‌اش خواستگاری می‌کند.

او که به‌تازگی مدال نقره بازی‌های جهانی بلگراد را از آنِ خود کرد، در بازگشت به ایران تصمیم گرفته زندگی جدیدی شروع کند و متاهل شود.

به نظر می‌رسد یزدانی با انگیزه بیشتری می‌خواهد خودش را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده تا بتواند دوباره مدال طلا این مسابقات به دست آورد.

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری، عقد کرده است.

بیوگرافی حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصاتی از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

ابراز علاقه کشتی‌گیر زن ژاپنی به حسن یزدانی

نونوکا اوزاکی، کشتی‌گیر مشهور تیم زنان ژاپن است که در مسابقات جهانی هم موفق به کسب مدال طلا شد. اوزاکی علاقه خاصی به کشتی‌های حسن یزدانی دارد و با انتشار یک پست اینستاگرامی علاقه خود به ستاره کشتی ایران را نشان داد.

او از اینکه در مسابقات جهانی توانسته از یزدانی حمایت کند ابراز خوشحالی کرد و به زبان فارسی نوشت: «می‌خواهم مثل حسن قوی باشم.»

نونوکا اوزاکی کیست؟

نونوکا اوزاکی کشتی‌گیر مشهور ژاپنی است که تا کنون ۲ قهرمانی جهان را به دست آورده و در مسابقات جهانی بلگراد نیز روی سکوی نخست ایستاد. جالب است بدانید که این کشتی‌گیر قهرمان جهان تمام مسابقات حسن یزدانی را از نزدیک دنبال می‌کرد و روی سکوهای سالن کشتی بلگراد، همراه با تماشاگران ایرانی به تشویق او می‌پرداخت.

حسن یزدانی

حسن یزدانی

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید