فال حافظ امروز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ توصیه جالبی کرده است. برای اینکه فال حافظ امروز خود یا عزیزانتان را بدانید با ما همراه باشید.

فال حافظ برای متولدین ماه های مختلف دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

هزار جهد بکردم که یار من باشی

مرادبخش دل بی‌قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی

انیس خاطر امیدوار من باشی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است! زندگی برایتان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش

خداوندا نگه دار از زوالش

ز رکن آباد ما صد لوحش الله

که عمر خضر می‌بخشد زلالش

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به زودی زندگی خوشی های خود را به شما نشان خواهد داد و روزگار به کام تان می شود. از لحظه های عمرتان کمال استفاده را ببرید و آن را قدر بدانید. خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید. از کبر و غرور حذر کنید و موجب ناراحتی و آزار دوستان تان نباشید. نیت خالصی دارید و به همین دلیل در کارها موفق می شوید. همواره در کار خیر پیش قدم شوید و دل دیگران را به دست آورید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

شکر چشم تو چه گویم که بدان بیماری

می‌کند درد مرا از رخ زیبای تو خوش

در بیابان طلب گر چه ز هر سو خطریست

می‌رود حافظ بی‌دل به تولای تو خوش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که راه عشق سخت است و دشواری های زیادی در مسیر وجود دارد که هرکسی را تاب و توان گذشتن از آنها نیست. برای تحقق آرزوها و رسیدن به وصال یار باید با اراده آهنین و محکم قدم بردارید. ناامیدی را از خود دور کنید و قاطعانه به تلاش خود ادامه دهید تا به هدف تان برسید. به زودی بیمارتان شفا پیدا می کند، ملاقات مهمی را در پیش دارید که برای شما منفعت به همراه خواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

در عشق خانقاه و خرابات فرق نیست

هر جا که هست پرتو روی حبیب هست

آن جا که کار صومعه را جلوه می‌دهند

ناقوس دیر راهب و نام صلیب هست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد. اگرچه دوری و فراق یار دردهای بی شماری را برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و هم درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

ز شمشیر سرافشانش ظفر آن روز بدرخشید

که چون خورشید انجم سوز تنها بر هزاران زد

دوام عمر و ملک او بخواه از لطف حق ای دل

که چرخ این سکه دولت به دور روزگاران زد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که نیتی که در دل دارید عملی خواهد شد اما به صبر و سرعت عمل و دقت نیاز دارد و لازم است برای رسیدن به هدف تلاش کنید، به زودی پیروزی از آن شما خواهد شد. به راه خود ادامه دهید و به خداوند توکل کنید. به زودی به سعادت بزرگی دست پیدا می کنید. از یاد خداوند غافل نشوید و از کبر و غرور دوری کنید تا در جایگاه خوبی که به دست می آورید ماندگار باشید. این دنیا فانی است، پس در رفتار و منش خود دقت کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

دفتر دانش ما جمله بشویید به می

که فلک دیدم و در قصد دل دانا بود

از بتان آن طلب ار حسن شناسی ای دل

کاین کسی گفت که در علم نظر بینا بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مدتی است از زندگی ات راضی نیستی و احساس سرگردانی می کنی و گمان می کنی که اطرافیان با ترحم و دلسوزی با شما رفتار می کنند. زندگی بدون هدف باعث خستگی شما شده است. خودتان را دست کم نگیرید و به استعدادهای خود ایمان داشته باشید. اگر در راه علم و دانش قدم بردارید به شهرت خواهید رسید. ناامیدی را از خود دور کنید و شک و تردید را کنار بگذارید. خداوند یار و یاور شماست.

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

بخت ار مدد دهد که کشم رخت سوی دوست

گیسوی حور گرد فشاند ز مفرشم

حافظ عروس طبع مرا جلوه آرزوست

آیینه‌ای ندارم از آن آه می‌کشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که روزهای عمر به سرعت می گذرد و ایام جوانی به پایان خواهد رسید، اگر قدر این لحظات را ندانید در آینده دچار خسران و پشیمانی می شوید اما دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود. خود را به بی خیالی زده اید، بی خبر از آینده به زندگی می پردازید و دنبال خوشگذرانی خود هستید، از این کارها دست بکشید که عاقبتی جز نگرانی و اضطراب نخواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست

چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی های بسیار روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد. اگرچه دوری و فراق یار دردهای بی شماری را برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و هم درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی

گذاری آر و بازم پرس تا خاک رهت گردم

ندارم دستت از دامن به جز در خاک و آن دم هم

که بر خاکم روان گردی بگیرد دامنت گردم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آنها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آنها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت. هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش تان ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

دوش می‌گفت به مژگان درازت بکشم

یا رب از خاطرش اندیشه بیداد ببر

حافظ اندیشه کن از نازکی خاطر یار

برو از درگهش این ناله و فریاد ببر

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که بسیار اندوهگین هستید و آتش غم در سینه شما زبانه می کشد، هرقدر سعی می کنید تا از این رنج و اندوه رها شوید امکان پذیر نیست. اگرچه به نظر می رسد بخت از شما روی گردانده اما شما تلاش خود را تمام و کمال به کار ببرید تا به مراد دل خود دست پیدا کنید. تقدیر اینچنین است و رسیدن به سرمنزل مقصود همت عالی را می طلبد، با اراده قوی و پشتکار بکوشید تا بر رقیبان پیروز شوید. نگران مسافرتان نباشید. از نصیحت بزرگان استفاده کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی را برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آنها نمی کنید. معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. باید بدانید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

ما را که درد عشق و بلای خمار کشت

یا وصل دوست یا می صافی دوا کند

جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت

عیسی دمی کجاست که احیای ما کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که شکست و پیروزی همسایه دیوار به دیوار هم هستند، زندگی پستی و بلندی های فراوانی دارد. از شکست ها و سختی های روزگار ناامید نشوید و غم به دل راه ندهید. به خداوند توکل کنید و به رحمتش امیدوار باشید. به زودی مشکلات و غم و اندوه به یاری و لطف پروردگار برطرف می شود. از گذشته و اشتباهاتی که کرده اید درس بگیرید و بقیه آن را فراموش کنید، از امروز عزم خود را جزم کرده و برای آینده ای نیکو تلاش کنید. روزهای عمر به سرعت می گذرد، لحظه های شادی را دریابید. مراقب افرادی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند باشید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید