عکسی از محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است که لاغری بیش از اندازه او مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

محمدرضا گلزار پوست استخوان شد + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، محمدرضا گلزار عکس های باشگاهی زیادی از خودش منتشر می کند و معمولا وزن بالایی داشت اما به نظر می رسد بعد از ازدواجش به طور محسوس کاهش وزن را تجربه کرده است. کاهش وزن محمدرضا گلزار را در ادامه مشاهده می کنید. محمدرضا گلزار تجربه برگذاری کنسرت راهم دارد. محمدرضا گلزار چند وقتی است که ازدواج کرده و حواشی ازدواجش سر و صدای زیادی به پا کرد. در ادامه تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار را مشاهده می کنید:

محمدرضا گلزار

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار


او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

خوانندگی محمدرضا گلزار


موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال ۱۳۹۲ تا کنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه ۹۵ اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید