۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
کد خبر: 55464947

ستاره سابق سلتیک در توضیح این اتفاق گفت: وقتی بعد از بازی به رختکن بارسا رفتم دیدم دارند با هم بحث می‌کنند.

لو رفتن دعوای عجیب مسی در رختکن

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، یکی از ستاره‌های سابق سلتیک با یادآوری دیدار پرتنش این تیم با بارسلونا در سال ۲۰۱۰ می‌گوید شاهد دعوا و درگیری در رختکن بارسا و میدان‌داری لیونل مسی در این دعوا بوده است.

بارسلونا در سال ۲۰۱۲ در بازی پرتنش مقابل سلتیک شکست خورد تا یکی از عجیب‌ترین نتایج آن سال فوتبال اروپا شکل بگیرد. دیدار دو تیم در گلاسکو برگزار شد و با پیروزی ۲-۰ سلتیک به پایان رسید. با توجه به بزرگی بارسلونا در آن سال‌ها آن پیروزی همچنان به عنوان یکی از درخشان‌ترین بردهای تاریخ سلتیک در ذهن هواداران این تیم زنده است.

چارلی مالگرو آن شب در خط دفاعی سلتیک به میدان رفت و در پایان مسابقه به سراغ آندرس اینیستا رفت و از او قول گرفت که پیراهنش را با ستاره اسپانیایی بارسا تعویض کند. مالگرو می‌گوید زمانی که برای گرفتن پیراهن اینیستا به رختکن بارسلونا رفته بود ناخواسته شاهد درگیری و دعوایی شدید در رختکن این تیم بود و از قضا لیونل مسی در این دعوا نقش مهمی داشت.

ستاره سابق سلتیک در توضیح این اتفاق گفت: وقتی بعد از بازی به رختکن بارسا رفتم دیدم دارند با هم بحث می‌کنند. وقتی سوت پایان زده شد به اینیستا گفتم پیراهن‌مان را عوض کنیم؟ و وقتی او جواب مثبت داد به رختکن رفتم تا پیراهنش را بگیرم. من که از بردمان خیلی خوشحال بودم وقتی وارد رختکن بارسا شدم به محض اینکه در را باز کردم دیدم همه دارند داد و فریاد می‌کنند. حتی یقه هم را گرفته بودند.

خاطره جالب ستاره سابق سلتیک در ادامه به نقش لیونل مسی در این درگیری می‌پردازد: مسی رفته بود روی نیمکت رختکن و داشت داد و فریاد می‌کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که زود در را بستم. ما تا حدودی می‌دانستیم آنها ناراحت هستند که باخته‌اند ولی پیش خودمان فکر می‌کردیم چون می‌دانند که در بازی برگشت ما را شکست خواهند داد بی‌خیال شده‌اند. چند دقیقه بعد که برای تست دوپینگ رفته بودم ژاوی را آنجا دیدم. به او گفتم امشب برای دیدن شهر گلاسکو می‌روید؟ او گفت نه اصلا. اگر برده بودیم شاید. ولی وقتی می‌بازیم همه چیز فاجعه می‌شود.

افشاگری عجیب از درگیری مسی در رختکن

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید