در حال حاضر با انجام نهضت آسفالت، میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به بیش از ۵۸ درصد رسیده است. 

تهران چه قدر آسفالت نیاز دارد؟

 سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا کنون نزدیک به ۹۰۰ هزار تُن آسفالت در سطح معابر پخش شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی صداقتی درباره آخرین وضعیت آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی شهر تهران ، اظهار داشت: متأسفانه طی سال‌های اخیر آسفالت بسیاری از معابر  بهسازی و یا نوسازی نشده بود و به همین دلیل زمانی که مدیریت شهری جدید  مسئولیت کار را برعهده گرفت، با حجم زیادی از پیام‌های مردمی در سامانه‌ ارتباط مردمی ۱۳۷ پلاس روبرو شد، بگونه ای که بهبود وضعیت آسفالت یکی از پر تقاضاترین درخواست‌های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی بود.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر با انجام نهضت آسفالت، میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی به بیش از ۵۸ درصد رسیده است. 

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۹۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت پخش شده است، تصریح کرد: این مهم، حاصل تلاش‌های شبانه روزی بیش از ۲۵۰۰ نفر از عوامل فنی، اجرایی و نظارتی در ۱۶۰ اکیپ لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پایتخت است.

صداقتی تاکید کرد: شهر تهران سالانه به بیش از  یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن آسفالت نیاز دارد که در سال‎های گذشته تولید آسفالت در حد ۳۰۰ هزار تن تا ۵۰۰ هزارتن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ که ما متولی مدیریت شهری شدیم کل سال ۵۴۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تولید و پخش شد، اما در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۷۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر را انجام دهیم.

 سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: امسال هدف گذاری ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن آسفالت است، در همین راستا  ۴ کارخانه تولید آسفالت بازسازی اساسی شد و دو کارخانه بزرگ مقیاس با آلایندگی مطلوب نیز  وارد مدار تولید شد.

صداقتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در برخی معابر به جای روکش، از روش لکه گیری استفاده می‌شود، گفت: لکه گیری یکی از روش‌های متداول در ترمیم آسفالت معابر است و این مهم در جایی استفاده می‌شود که معبر با خرابی‌های بالا مواجه نباشد و با انجام این روش در مصرف آسفالت صرفه جویی می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید