۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 55464796

اثرات درمان ارتوکین در درمان آرتروزهای شایع (زانو/ران/مچ پا/شانه و…) بسیار شگرف است وچنانچه درمراحل مناسب آرتروز تزریق شود می تواند از انجام بسیاری از جراحی های مفاصل جلوگیری کند.

ارتوکین تراپی چیست؟

ارتوکین چیست ؟  Autologous Conditioned Serum /ACSیا سرم تعدیل شده اتولوگ با نام تجارتی” ارتوکین / Orthokine “  تولید می شود. ارتوکین تراپی متد جدید و به روز جهت درمان آرتروز است که به صورت هوشمند برروی علت ایجاد کننده آرتروز عمل می کند و مانع فرآیند التهابی و درد همراه با بیماری های تحلیل برنده مفاصل و بافت نرم می شود.

به زبان ساده تر ارتوکین تراپی روش نوینی است برای پیشگیری از پیشرفت آرتروز و درمان آرتروز و تنگی های کانال نخاعی ناشی ازآرتروزستون مهره ها

خاستگاه این تکنیک کشور آلمان است و در حال حاضر بعنوان یکی از بهترین و موثرترین روش های کنترل و درمان آرتروز با نتایج بسیار درخشان شناخته می شود. بیماران با مراجعه به پزشک فوق تخصص درد می توانند از مزایای ارتوکین تراپی بهره مند شوند. با این روش درمانی می توان علائم و مشکلات آرتروز نظیر درد، تورم ، محدودیت در حرکت و … را به طور کاملا محسوس با جلسات متوالی درمانی کنترل و درمان نمود.

تاثیر درمان با ارتوکین از زبان دکتر محمدرضا کاظمی

اثرات درمان ارتوکین در درمان آرتروزهای شایع (زانو/ران/مچ پا/شانه و…) بسیار شگرف است وچنانچه درمراحل مناسب آرتروز تزریق شود می تواند از انجام بسیاری از جراحی های مفاصل جلوگیری کند. به دلیل اثر بی نظیر ضدالتهابی "ارتوکین" در درمان تاندون ها و عضلات آسیب دیده نیز بسیار موثر است. به علاوه این روش درمانی جدید در مشکلات آرتروز ستون مهره ها و یا تنگی های کانال نخاعی ناشی از پیشرفت آرتروزمهره ها ( که در همه اینها مشکلات التهابی وجود دارد ) مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه ارتوکین تراپی

بخش قابل توجهی از هزینه ارتوکین تراپی مربوط به کیت های ارتوکین می باشد. این کیت ها ساخت کشور آلمان است و به دلیل تکنولوژی بالای تولید این کیت ها، قیمت واقعی هر کیت حدود ۱۰۰ یورو دارد که توسط بیمار از شرکت وارد کننده خریداری می شود و قیمت ارتوکین بستگی به قیمت ارز هم دارد لیکن با مساعدت نماینده انحصاری ارتوکین درایران درحال حاضراین کیت ها با رقمی پایینتر جهت رفاه حال بیماران توزیع می گردد.

هرچند که هزینه این روش درمانی بالا به نظر می رسد ولی باتوجه به میزان اثربخشی و رضایت بیمارانی که از این روش درمانی استفاده کرده اند، توصیه پزشکان استفاده از آن و بهره مند شدن از آثار درمانی ارتوکین است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید