متقاضیان خرید شاهین جی خودرویی از عدم تحویل خودروی ثبت نامی خود شکایت کردند.

علت تأخیر در تحویل شاهین چه بود؟

برخی از خریدارن شاهین از تاخیر در تحویل خودروهای شرکت سایپا انتقاد کرده و عنوان کردند که با وجود اینکه اعلام شده بود که این شرکت، به متقاضیان ثبت نام کننده در طرح یکپارچه خودروها شاهین را سه ماه تحویل می دهد اما هنوز متقاضیان خرید شاهین جی خودرویی تحویل نگرفته اند. مردم از تأخیر در تحویل شاهین G با وجود واریز وجه به حساب خودروساز انتقاد کردند. زمان تحویل شاهین اعلام شد .

ماجرای تأخیر در تحویل شاهین چه بود

پس از اجرای مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو و نوبت دهی به متقاضیان خرید خودرو اعلام شد که تحویل خودرو به تمام ثبت نام کنندگان خرید خودرو در سامانه یکپارچه از شرکت سایپا طی یک بازه زمانی 3 ماهه انجام می شود.

خریداران عنوان کردند با وجود اعلام این موضوع از سوی وزارت صمت و علیرغم اینکه حدود 5 ماه از زمان واریز وجه خرید شاهین توسط مشتریان به حساب خودروسازان می گذرد، اما تاکنون هیچ خودروی شاهین G به مشتریان تحویل داده نشده و شرکت سایپا و نمایندگی های رسمی این شرکت نیز پاسخگوی علت تاخیر در تحویل نیستند.

آنها عنوان کردند که متاسفانه خودروسازان در مقابل این بی تعهدی در پاسخ به این جمله بسند می کنند که به ازای تاخیر در تحول سود تاخیر پرداخته می شود و نگران نباشید.

امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صمت در 26 فروردین ماه امسال و پس از اجرای مرحله اول طرح عرضه یکپارچه خودرو و اعلام زمان نوبت دهی به متقاضیان اعلام کرد که برخی خودروسازان در حال حاضر خودروهای آماده تحویل دارند و بنابراین تحویل خودرو توسط برخی از خودروسازان از هفته آینده آغاز می شود.

وی بیان داشت: متقاضیان 4 شرکت داخلی سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا حداکثر ظرف 3 ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد و متقاضیان خودروهای شرکت های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت 6 ماه می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

پس از مطرح شدن این مطلب شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای د رمورخ 28 فروردین مهلت سه روزه برای واریز وجه خرید خودرو به متقاضیانی که حائز شرایط ثبت نام بودند تعیین کرد.

طرح عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تاکنون دو بار، یک بار در اسفند سال گذشته و یک بار در اردیبهشت امسال اجرایی شده و تمام متقاضیان خرید خودرو در نوبت تحویل خودرو قرار گرفته اند، بعد از اجرای مرحله اول این طرح از سوی وزارت صمت اعلام شد که با توجه به میزان تولید برخی شرکت های تولید کننده تحویل خودرو به تمامی ثبت نام کنندگان در این طرح را در مدت زمان 3 ماه انجام می دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید