معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس از شهادت یک نفر شهید و سه نفر زخمی در تیراندازی کور ۲ نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، خبر داد.

اولین عکس از شهید استان فارس / یک شهید و سه زخمی در تیراندازی به نیروهای بسیج در نورآباد ممسنی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس گفت: حدود ساعت 19:50 شنبه 25 شهریور 2 نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می‌کنند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این حرکت‌های کور و مذبوحانه، نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان از مقابله رو در رو با نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان عزیز می‌باشد؛ ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به 4 نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، بلافاصله از محل متواری می‌شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان می‌باشند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از بسیجیان به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت می‌رسد.

یکی دیگر از مجروحین نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شده و 2 نفر دیگر از این عزیزان در شهرستان بستری و تحت مداوا می‌باشند که حال همه مجروحین پایدار و تحت کنترل می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در پایان گفت: این خون‌های پاک، ریشه نظام مقدس اسلامی را استوارتر خواهد ساخت و دشمنان این مرز و بوم را نیز خار و ذلیل‌تر می‌سازد. قطعاً عوامل این حرکت جنایتکارانه دستگیر و به سزای عمل ننگین شان خواهند رسید.

کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید