فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی در ورودی‌های شرقی پایتخت و ترافیک فوق‌سنگین در هراز و فیروزکوه وجود دارد.

ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم فوق سنگین درجریان است اما در برخی مناطق این محور با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین درجریان است و هموطنان به مرور و کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن، سنگین اما روان درجریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیرها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: هموطنان میبایست بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای عبور از این محورها صرف نکنند.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی، همچنین با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران عبوری رقم بزنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید