۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی برابر آنگولا مشخص شدند.

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار باآنگولا

به گزارش سلام نو، ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی برابر آنگولا مشخص شدند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در دومین بازی تدارکاتی خود در فیفادی در ورزشگاه آزادی به مصاف آنگولا می‌رود. امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:

پیام نیازمند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

مهارتوپسید پیام نیازمند که در دیدار گذشته تیم ملی ایران مقابل بلغارستان به‌عنوان جانشین علیرضا بیرانوند مصدوم وارد زمین شد و حضور تعویضی داشت، امروز برابر آنگولا از ابتدا به میدان خواهد رفت.

دفاعشجاع خلیل‌زاده که در بازی گذشته به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی ایران مقابل بلغارستان حضور داشت، امروز باید در کنار محمد دانشگر بازی کند و قلعه‌نویی تصمیم گرفته تا دانشگر که در دیدار قبلی به‌عنوان یار جانشین در دقیقه ۳+۹۰ به زمین رفت را جانشین مرتضی پورعلی‌گنجی کند.

دفاعرامین رضاییانِ مصدوم و احسان حاج‌صفی، دو تغییر دیگر ترکیب تیم ملی ایران هستند که امروز در سمت راست و چپ خط دفاعی حضور ندارند و صادق محرمی و میلاد محمدی مقابل آنگولا جانشین آنها شده‌اند.

هافبکروزبه چشمی که مقابل بلغارستان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز جای سعید عزت‌اللهی را در پست هافبک دفاعی گرفته و امیدوار است مثل همیشه نمایش موثری در میانه میدان برای تیم ملی ارائه کند و عملکرد خوبی برابر آنگولا داشته باشد.

هافبکعلی کریمی نیز که مقابل بلغارستان شانس بازی نداشت و نیمکت‌نشین بود، در دیدار با آنگولا جای احمد نوراللهی را در میانه زمین گرفته و روی دست روزبه چشمی بازی خواهد کرد.

وینگرعلیرضا جهانبخش مثل بازی قبلی به‌عنوان وینگر راست در ترکیب تیم ملی مقابل آنگولا حضور دارد و کاپیتان ایران است ولی در سمت چپ مهدی ترابی به جای محمد محبی به کار گرفته شده و از ابتدا بازی می‌کند.

مهاجمسامان قدوس که در دیدار گذشته مقابل بلغارستان یک پاس گل تماشایی داد، بازهم با نظر قلعه‌نویی در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده می‌شود و مهدی طارمی نیز مثل همیشه در راس خط حمله است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید