حزب الله لبنان در واکنش به ادعاهای مطرح شده یک شبکه عربی علیه خود تاکید کرد که اتهامات واهی و دروغ های ساختگی این شبکه به نتیجه ای نخواهد رسید.

واکنش حزب‌الله لبنان به ادعای یک شبکه عربی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان روز سه شنبه در بیانیه ای تاکید کرد که طرح اتهامات کاملا بی اساس شبکه عربی "الحدث" مبنی به عملیات قاچاق سلاح از طریق فرودگاه بین المللی حریری در بیروت توسط حزب الله به نقل از طرف های لبنانی مغرض، یک اقدام ساختگی و از جمله سناریوهای این شبکه علیه مسوولان حزب الله است.

این بیانیه با رد شدید این اتهامات دروغین، اقدام شبکه الحدث در جعل اخبار و همچنین تبانی برخی احزاب داخلی لبنان با این امر با هدف ترویج این دروغ ها و تبدیل آنها به گزارش های قضایی علیه حزب الله لبنان را محکوم کرد.

حزب الله لبنان تاکید کرد: این تهمت ها و تحرکات، اهانت بزرگی به دولت لبنان و همه سرویس های امنیتی این کشور است که واحدهای آنها در محوطه فرودگاه مستقر هستند.

بیانیه افزود: انداختن مسوولیت هر اتفاق احتمالی در آینده در این فرودگاه پر رفت و آمد، به گردن حزب الله و همچنین مخدوش کردن چهره نهادهای امنیتی لبنان از دیگر اهداف انتشار این جعلیات است.

حزب الله لبنان تاکید کرد: این جنجال ساختگی درباره فرودگاه بیروت اقدامی در همراهی با دشمن صهیونیستی است که دائما ادعا می کند که از این فرودگاه (غیرنظامی) استفاده نظامی صورت می گیرد تا بعدا از آن برای توجیه هر گونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به این فرودگاه و تاسیسات آن، استفاده شود.

بیانیه اضافه کرد: هماهنگی و همراهی که بین این نهادهای رسانه ای شناخته شده که گزارش هایی بدون هیچ سند و مدرکی را با اهدافی مشخص منتشر می کنند با برخی از احزاب لبنانی که دارای گرایش ها و وابستگی های شناخته شده ای به برخی سفارتخانه و دستگاه های امنیتی خارجی هستند، دیگر برای ملت لبنان امری روشن شده است.

در پایان بیانیه حزب الله آمده است: تمام روش های فریبکاری که آنها استفاده می کنند، خواه تحت عنوان تحقیقات تلویزیونی یا پیگیری قضایی باشد، برای عاملان آن جز زیان و ناامیدی نتیجه ای نخواهد داشت و هرگونه تلاشی برای تخریب چهره حزب الله و مقاومت شرافتمندانه اش در برابر رژیم صهیونیستی نیز هیچ تاثیری بر روحیه مردم لبنان و اراده آزاد آنها در مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و مقابله با آن ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید