انتشار تصاویری از جشن عروسی بدل امیر تتلو در ایران با عنوان عجیب ترین عروس و داماد ایرانی به سوژه کاربران در فضای مجازی بدل شده است.

عروسی بدل تتلو در ایران با دختر زیبا ! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که فردی با تتوی های بسیار خود را شبیه به تتلو کرده است ، او حتی دندان های خود را کشیده و به جای آن دندان طلا گذاشته است. فیلمی از ازدواج او با یک دختر در فضای مجازی منتشر شد که مخاطبان آن را عجیب ترین ازدواج ایرانی نامیدند و نیز واکنش های متفاوتی به چهره این مرد نشان دادند و برخی از دختران گفته اند چرا این عروس به این مرد تتویی بله گفته است.

برخی مخاطبان نیز این مرد را بدل تتلو می دانند و نیز ازدواج آن را به ازدواج تتلو تشبیه کردند. در ادامه تصویری از تتو های تتلو را مشاهده می کنید و خودتان می توانید مقایسه کنید

تتلو

بیوگرافی تتلو خوانند مشهور ایرانی

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ در تهران و با اصالتی آذری است. او در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران به دنیا آمد. امیر به علت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ ‌تر از خود دارد. او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم دریک سوپر مارکت شاگرد بود. مادرش عاشق خوانندگی بوده و مدام تو خونه آواز میخوانده است؛ خواهرم هم همین طور، پدرم هم عاشق فوتبال بود، به همین خاطر او به خوانندگی و هم به فوتبال علاق شدیدی دارد.

عروسی بدل تتلو در ایران با دختر زیبا ! + عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید