نفرات منتخب ژوزه مورایس در دیدار تدارکاتی مقابل زنیت روسیه مشخص شدند.

عیسی آل‌کثیر بالاخره در سپاهان ماندنی شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان پس از کسب سه پیروزی پیاپی در شروع کارش در فصل جدید لیگ برتر که آنها را به تنهایی در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داده، از تعطیلی بازی‌ها استفاده کرده و امشب در یک مسابقه دوستانه بین المللی به مصاف زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه خواهد رفت.

نیما میرزازاد در غیاب سید پیام نیازمند که در اردوی تیم ملی حضور دارد، دروازه‌بان سپاهان مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ است؛ سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور دو مدافع میانی طلایی پوشان هستند که روی دست آنها، هادی محمدی و میلاد زکی‌پور در سمت راست و چپ خط دفاعی برابر حریف روسی به میدان می‌روند.

 برایان دابو که هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را به دست نیاورده، امروز نخستین بار با پیراهن طلایی پوشان مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان می‌رود و هافبک دفاعی تیمش است و کمی جلوتر از او، از ارشیا سرشوق استفاده شده است.

آل‌کثیر بالاخره سپاهانی شد!

فرشاد احمدزاده و احسان پهلوان وینگرهای راست و چپ سپاهان مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ هستند و در راس خط حمله هم رضا اسدی در بازگشت از اردوی تیم ملی در کنار عیسی آل‌کثیر به میدان خواهند رفت که آل‌کثیر هم مثل دابو اولین بازی خود را برای طلایی پوشان انجام می‌دهد.

سپاهان از ساعت ۲۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه گازپروم آرنا با این ۱۱ بازیکن مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه قرار می‌گیرد:

نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، نیلسون جونیور، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، ارشیا سرشوق، احسان پهلوان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر.

در غیاب رامین رضاییان و آریا یوسفی و نبود مدافع راست تخصصی در سپاهان، هادی محمدی در این پست به کار گرفته شده است.

رضا شکاری به دلیل آسیب‌دیدگی دور از جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش است.

محمد کریمی با بهبود نسبی مصدومیت در فهرست سپاهان مقابل زنیت حضور دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید