باشگاه استقلال حدوداً یک ماه قبل فهرستی ۱۰ نفره از بازیکنان خارجی را در اختیار جواد نکونام گذاشته بود.

لو رفتن فهرست ۱۰ نفره بازیکنان خارجی به سرمربی استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،استقلال همچنان با چالش بازیکنان خارجی خود دست به گریبان است و می‌خواهد از فرصت پر کردن لیست تیمش تا قبل از بازی با پرسپولیس استفاده کند اما حرف‌هایی که علی خطیر دوشنبه شب در تلویزیون بر زبان آورد حالا این مسئله را هم به یکی از سوژه‌های پر سر و صدا در جمع آبی‌پوشان تبدیل کرده است.

مدیرعامل استقلال در لابلای صحبت‌های خود به وضعیت یانگا اشاره کرد، بازیکن اهل کشور هلند که به تهران هم آمد اما جواد نکونام او را سر تمرین نپذیرفت و در نهایت برایش بلیت برگشت گرفتند تا از کشورمان برود. علی خطیر مدعی شد جواد نکونام ابتدا یانگا را تایید کرده بود اما پس از اینکه شرایط برای مذاکره با گوستاوو بلانکو فراهم شد ترجیح داد سراغ این مهاجم آرژانتینی برود.

در همین رابطه خبردار شدیم باشگاه استقلال حدوداً یک ماه قبل فهرستی ۱۰ نفره از بازیکنان خارجی را در اختیار جواد نکونام گذاشته بود و به سرمربی استقلال اعلام کرد علاوه بر گزینه‌های خارجی مد نظر خودش، می‌تواند روی این نفرات هم حساب باز کند چون شرایط برای مذاکره با آنها فراهم است. از قرار معلوم جواد نکونام پاسخ اولیه به این فهرست داده بود و تاکید داشت یانگا بازیکن خوبی است اما باید در موردش بیشتر تحقیق شود.

برخی از مربیان استقلال مدعی‌اند نکونام قصد داشت فیلم‌های بیشتری از این بازیکن ببیند اما در جریان مسافرت او به تهران نبود و به همین خاطر وقتی شنید این بازیکن به تهران آمده حاضر نشد او را در تمرین بپذیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید