روز گذشته دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ قیمت لکسوس RX ۲۰۰ توربو در ۲۴ ساعته گذشته ۱۰۰ میلیون ارزان شد و حالا نسبت به تیرماه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ارزانتر است.

کاهش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار ایران

به گزارش سلام نو؛ قیمت خودرو روز گذشته دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ تفاوتی با دیروز ندارد. قیمت خودرو برای پژو پارس ساده و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ارزان‌ترین بوده است. قیمت خودروی رانا پلاس نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که کمتر از ۵۰۰ میلیون قیمت دارد و امروز فرشنده‌های آن رقمی نزدیک ۴۷۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. قیمت خودرو در بازار امروز چقدر شد. قیمت این خودرو یک روزه ۱۰۰ میلیون ریخت.

قیمت خودرو در بازار امروز چقدر شد

با توجه به افزایش یافتن قیمت ارز در بازار امروز، افزایش یافتن قیمت خودروهای داخلی امری طبیعی است اما در پاسخ به این سوال که چرا قیمت خودروهای مونتاژی در بازار امروز کاهش یافت باید به چند عامل اشاره کرد.سلام نو

اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت خودروهای داخلی همانطور که اشاره شد افزایش قیمت ارز است اما،پس از ارز آغاز نیمه دوم سال یکی دیگر از دلایل مهم افزایش قیمت خودروهای داخلی است، چراکه با توجه به آغاز فصل مدارس و دانشگاه‌ها و سرد شدن هوا بسیاری از افراد و خانواده‌ها تمایل دارند تا به هر نحوی که شده یک خودروی اقتصادی را تهیه کنند تا رفت‌و ‌آمد زمستان خود را تسهیل کنند.

خودروهای مونتاژی اقتصادی نیز در برابر کاهش قیمت نسبتاً مقاومت کردند اما، خودروهای نسبتاً لوکس مونتاژی به دلیل کم بودن قدرت خرید اکثر افراد جامعه با مازاد عرضه در بازار مواجه‌اند. به همین دلیل قیمت این خودروها در بازار کاهش یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید