در ویدیو زیر شاهد تصاویری از مراسم تشییع ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خواننده و نوانده مشهور ایرانی در ترکیه خواهید بود.

تصاویر دیده نشده از مراسم خاکسپاری همسر بیژن مرتضوی | ستاره سعیدی که بود؟ + فیلم

به گزارش سلام نو؛ مراسم تشییع ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در ترکیه با حضور دوستان و خانواده اش برگزار شد. بیژن مرتضوی به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شده و در حال حاضر با خانمی به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده است.بیژن مرتضوی در سال ۱۹۷۹ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه ایالت تگزاس ادامه داد. سپس در سال ۱۹۸۵ ساکن کالیفرنیا شد و اولین آلبوم خود را عرضه کرد.همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضوی بسیار محبوب باشد. همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود.

هنرمندان زیادی از جمله معین، مازیار فلاحی و پرویز پرستویی با انتشار پیام هایی در اینستاگرام درگذشت همسر بیژن مرتضوی را به وی تسلیت گفتند.

همسر اول و دوم بیژن مرتضوی

او در سال‌ها پیش ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می‌باشد.این چهره تاکنون بر اساس خبرهای برخی رسانه ها دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست ، اما گفته شده است که از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد و این خبر تایید شده است.

او به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شده و با خانمی جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده. ستاره سعیدی به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی فعالیت داشته و در رشته مدیریت تحصیل کرده است.جمعی از کاربران، اما همچنان درباره کم سن بودن همسر بیژن مرتضوی و اختلاف سنی آنان تبادل‌نظر می‌کنند و عقیده دارند بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسری بسیار جوان دارند و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کرده‌اند که با حرکت این خواننده، برای آنان نیز جای نگرانی نیست و همسر آنان ۱۰ سال دیگر تازه به دنیا خواهد آمد.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست؟

مدل ایرانیان است بوده که در ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر لس آنجلس متولد شده است همسر جوان بیژن مرتضوی خواننده نوازنده سرشناس ایرانی می باشد که در آمریکا زندگی می کند.

این دختر جوان به عنوان معاون مدیر کل و مدیر امور مالی فعالیت داشته و در رشته مدیریت تحصیل کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید