دارندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت متصل به بانک اقتصاد نوین این امکان را دارند با توجه به معدل حساب خود برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «پیام» این مجموعه درخواست بدهند.

وام جدید ۵۰۰ میلیونی تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط و نحوه دریافت
به گزارش سلام نو، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی واجد شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح پیام هستند که در یکی از شعب این مجموعه حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت یا جاری داشته و میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند. مدت زمان خواب سپرده مختص این تسهیلات نیز باید از دو ماه کمتر و از شش ماه بیشتر نباشد. سود این تسهیلات با توجه به نوع، مقدار معدل حساب و قرارداد تسهیلاتی تعیین شده و از چهار درصد کمتر و از ۲۳ درصد بیشتر نخواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۲۴ ماه می‌رسد. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که وام گیرنده باید جواز کسب خود را به شعبه ارائه بدهد.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲۶ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۵۳ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۲۸ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۶۷۲ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۶۲۸ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۷۲ تومان خواهد بود.

مختصری درباره ویژگی‌ها و آغاز به کار بانک اقتصاد نوین بدانید

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های اختصاصی و پیشرو کشور در حوزه ارائه انواع خدمات حضوری و آنلاین است که از بیستم مردادماه سال ۱۳۸۰ با سرمایه اولیه ۲۵ میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به منظور کاهش مشکلات مالی و کمبود نقدینگی مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده و ارائه داده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید