پدیده دیگری که خواهیم داشت این است که در سه روز آینده به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب سمنان و بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت را تجربه خواهد کرد. همین شرایط جوی را از روز یکشنبه تا دوشنبه در شرق و جنوب شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

هشدار هواشناسی به ساکنین این استان ها / منتظر رگبار شدید باشید

کارشناس هواشناسی گفت: هوای تهران امروز قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود. بارش‌های پراکنده‌ای را هم در ارتفاعات البرز مرکزی و استان مازندران و همچنین ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان شاهد خواهیم بود.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی گفت: امروز -پنج‌شنبه- برای مناطقی از سواحل دریای خزر ، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده باران را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی افزود: از روز جمعه تا دوشنبه هم در ارتفاعات استان مازندران و همینطور البرز مرکزی بارش‌هایی به شکل پراکنده را شاهد خواهیم بود. مناطق جنوبی کشور نیز از این بارش‌ها بی‌نصیب نخواهند بود.

رفیعی تاکید کرد: طی ۵ روز آینده برای ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش‌های رگباری به شکل پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پدیده دیگری که خواهیم داشت این است که در سه روز آینده به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب سمنان و بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت را تجربه خواهد کرد. همین شرایط جوی را از روز یکشنبه تا دوشنبه در شرق و جنوب شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آب‌های جنوبی کشور از اواخر وقت امروز تا روز شنبه مواج و متلاطم خواهد بود، افزود: تهران امروز تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود. برای ارتفاعات نیز بارش پراکنده را انتظار داریم.

بیشینه و کمینه دمای هوا در تهران امروز بین ۳۴ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید