۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 55460307

شهدای ما شهیدان رجایی، باهنر، سردار دل‌ها نقش منحصربه‌فردی در جهانی شدن انقلاب اسلامی داشتند؛ امروز مسیر اربعین خواب شب دشمنان را گرفته است.

حل مشکل آب پشت‌کوه

استاندار مازندران در ارتباط با مشکل آب شرب و کشاورزی در روستاهای پشتکوه، گفت: با هماهنگی انجام شده با شرکت آبفای مازندران تیمی برای بررسی مشکلات آب منطقه حاضر شده و نسبت به حل مشکل اقدام می‌کند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاح پل اروست چهاردانگه ساری، اظهار کرد: امروز، روز خاطره‌آمیزی است که توفیق حضور در جمع مردم ولایی این منطقه  را دارم.

استاندار مازندران بیان کرد: انتظار داریم در آینده این منطقه جز مناطق برخوردار استان باشد، این پل مسیر توسعه را هموار می‌کند.

وی با اعلام اینکه در استان ۵۰۰ روستا را در برنامه توانمندسازی اقتصاد روستایی قرار دارند، اظهار کرد: همه باید کمک کنند که روستای اروست به‌عنوان روستای نمونه استان باشد.

استاندار مازندران به روحیه جهادی فرماندار شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: این اقدام کار بدیع و جدید است که البته از خاندان شهدا جز این هم بعید نیست؛ به این دلیل که شهدا کشورمان را نجات دادند.

حسینی‌پور با بیان اینکه بنای استکبار جهانی این بود جمهوری اسلامی را نابود کند، تصریح کرد: امام راحل ما عاشورا را در عصر حاضر آورد و جهانی کرد؛ اجازه نمی‌دادند فرهنگ عاشورا رواج پیدا کند و مردم ما پای امام‌شان ایستادند تا مسیر عاشورا باز شود و این مسیر جهانی شد.

وی یادآور شد: شهدای ما شهیدان رجایی، باهنر، سردار دل‌ها نقش منحصربه‌فردی در جهانی شدن انقلاب اسلامی داشتند؛ امروز مسیر اربعین خواب شب دشمنان را گرفته است.

حل مشکل آب پشت‌کوه

استاندار مازندران اظهار کرد: امروز نقش شهدای کربلا را آن مقطع حس می‌کنیم و مردم ما با بصیرتی که از عاشورا پیدا کردند راه خود را پیدا کردند.

حسینی‌پور تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم اجرای پروژه‌ها تسریع شد که این خدمات غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به نقش مهم روستاییان در بحث تولید و امنیت غذایی، گفت: ما مصمم هستیم در روستاها شغل پایدار ایجاد شود.

استاندار مازندران به وجود ۳هزار و ۶۰۰ روستا در استان اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم بحث گازرسانی به  روستاها به ۹۷درصد رسیده که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حسینی‌پور با طرح این سوال چرا نظام برایش مهم است که توسعه در روستاها باید اتفاق بیفتد؟، تصریح کرد: نیروی انسانی ماهر و نجیب، وجود منابع، آب و خاک باید در اختیار تولید کشور قرار گیرد و به دنبال این هستیم این اتفاق محقق شود.

وی در ارتباط با مشکل آب در روستاهای منطقه، گفت: با هماهنگی انجام شده با شرکت آبفای مازندران تیمی برای بررسی مشکلات آب منطقه حاضر شده و نسبت به حل مشکل اقدام می‌کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه امروز مسؤولان به‌صورت جهادی در حال رفع مشکل هستند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شبانه‌روز ۲۰ ساعت برای مردم وقت می‌گذارند که باید مردم نسبت به این نظام امیدوار باشند.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه ملتی که انتظار نمی‌کشد، خسته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این ملت ۴۴ سال در برابر دشمنان مقاومت کرده و دشمنان نمی‌توانند این ملت را متوقف کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید