رئیس سازمان محیط زیست گفت: هرگونه تصمیم‌گیری برای پتروشیمی میانکاله در اختیار دولت و شخص رئیس جمهور قرار دارد.

رئیس سازمان محیط زیست: رئیسی تصمیم نهایی را برای پتروشیمی میانکاله می‌گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، علی سلاجقه در حاشیه سفر به‌ آمل‌ در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی میانکاله با ورود رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: موضوع ساخت پالایشگاه در مازندران موضوعی فردی نیست.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست یک دستگاه تخصصی بوده که براساس فرآیندها موضوعات مختلف زیست محیطی را بررسی می‌کند افزود: موضوع پتروشیمی نیز در قالب یک فرایند بررسی شد و اظهار نظرها در این زمینه مشخص است.

سلاجقه خاطرنشان کرد: ساخت پالایشگاه در مازندران در اختیار کمیسیون زیربنایی دولت قرار گرفته و رئیس جمهور در این رابطه تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما تابع نظرات رئیس جمهور هستیم افزود: محیط زیست با رویکردی کارشناسانه نظر خود را در این خصوص داده و اکنون از حوزه ما خارج و ریاست جمهور باید در این باره تصمیم بگیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: اینکه آیا پالایشگاه در مازندران ساخته می‌شود یا خیر باید گفت که مردم نیز در این زمینه مطالباتی دارند و می‌خواهند محیط زیست حفظ شود.

سلاجقه ‌با بیان اینکه در توسعه زیرساخت‌ها در کشور با مشکل مواجه هستیم تصریح کرد: ما مبتنی بر اصول علمی در محیط زیست قواعد را اعلام می‌کنیم و بن‌بستی در توسعه وجود ندارد و همواره به دنبال راهکار هستیم اما در نهایت دولت باید تصمیم لازم را بگیرد.

سلاجقه همچنین از بهره‌برداری 57 طرح ملی در حوزه محیط زیست خبر داد و گفت: ایجاد آزمایشگاه و پاسگاه‌های محیط زیست در کنار پایگاه‌های اطفای حریق و تصفیه خانه واحدهای صنعتی مهم‌ترین طرح‌های زیست محیطی است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید