ابراهیم رئیسی گفت: در جریان اغتشاشات پارسال افرادی از دانشگاهیان دچار غفلت شدند که حتما باید آن‌ها را آگاه کرد.

در حوادث سال گذشته افرادی از دانشگاهیان دچار غفلت شدند که حتما باید آن‌ها را آگاه کرد

ابراهیم رئیسی گفت: در جریان اغتشاشات پارسال افرادی از دانشگاهیان دچار غفلت شدند که حتما باید آن‌ها را آگاه کرد. با الهام از عفو عمومی رهبر انقلاب، نسبت به دانشگاهیانی که مرتکب خطایی شدند هم این عفو را اعمال کردیم.

دانشگاه نباید اجازه قانون‌شکنی به برخی افراد را بدهد

رییس جمهور در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی گفت: حفظ محیط علم و دانش در گروء حفظ آرامش در دانشگاه‌ها است.

ما معتقدیم باید در دانشگاه نشاط علمی حفظ شود. فضای گفتگو، سخن گفتن و سخن شنیدن در دانشگاه باید فعال باشد و همواره از این استقبال کرده‌ایم. در همه مسئولیت‌هایم در دانشگاه و حوزه حضور داشته‌ام و همواره متقاضی برگزاری جلسات برای پاسخگویی و پرسش و پاسخ بوده‌ام.

در قضایایی که اتفاق افتاد برخی دچار غفلت شده‌اند و باید آنها را آگاه کرد تا محیط دانشگاه‌ها از محیطی آرام و همراه با علم‌افزایی به محیط دیگری تبدیل نشود. افرادی دچار خطایی شدند، ما با الهام گرفتن از عفو رهبر معظم انقلاب نسبت به دانشگاه‌ها هم این اقدام را کردیم که اعلام شد.

اگر افراد نادری بخواهند قانون شکنی کنند خود دانشگاه نباید اجازه بدهد؛ همه باید به قانون پایبند باشد قانون مداری می‌تواند دانشگاه را پیش برد.

مواردی در روزهای گذشته به من گزارش شد که در کمیته‌های انضباطی برخورد شده، من گفته‌ام پیگیری کنند و این موضوع را برای روشن شدن بیشتر دنبال خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید