به تازگی فیلمی از یوگنی پریگوژین منتشر شده است که ماه‌ها قبل از مرگ در یک سانحه هوایی در روسیه می‌گوید: "اگر امروز این پیچ‌ها تنظیم نشوند، کل هواپیما در آسمان فرو می‌پاشد".

یوگنی پریگوژین چطور چهار ماه قبل مرگ خود را دقیق پیش‌بنی کرد؟ + فیلم

سلام نو - سرویس بین‌الملل: به تازگی فیلمی از یوگنی پریگوژین منتشر شده است که ماه‌ها قبل از مرگ در یک سانحه هوایی در روسیه می‌گوید: "اگر امروز این پیچ‌ها تنظیم نشوند، کل هواپیما در آسمان فرو می‌پاشد".

در خبری که میرور بریتانیا منتشر کرد یوگنی پریگوژین چهار ماه قبل از سقوط هواپیما در روسیه مرگ خود را در یک سانحه هوایی پیش بینی کرده بود.

در کشورهای غربی و اوکراین در مورد دخالت پوتین در ترور پریگوژین، یکی از دستیاران سابق رئیس جمهور و یکی از چهره های برجسته در گروه نظامی خصوصی واگنر، سوء ظن وجود دارد.

مقامات روسیه به شدت این ادعاها را رد می کنند و آنها را "دروغ آشکار" می‌دانند. در همین حال، کرملین اعلام کرد که جزئیات مراسم تشییع جنازه پریگوژین، از جمله تاریخ و ترتیب، هنوز مشخص نشده است و توسط خانواده وی تصمیم گیری خواهد شد.

با این حال، یک ویدیوی مشخص منتشر شده است که چهار ماه قبل ضبط شده است، که در آن پریگوژین به طور ماهرانه ای به احتمال مرگ خود در یک سقوط هواپیما اشاره می کند. او همچنین شباهتی بین روسیه تحت رهبری پوتین و هواپیمایی که در مرز فاجعه به سر می‌برد و می‌تواند در هوا متلاشی شود مطرح می‌کند.

او می‌گوید: «من حق ندارم در برابر مردمی که در این کشور [روسیه] زندگی می‌کنند دروغ بگویم.  بهتره منو بکشی. روسیه امروز در آستانه یک فاجعه قرار دارد. اگر امروز این پیچ‌ها تنظیم نشوند، کل هواپیما در آسمان از هم می‌پاشد.

به گفته تلویزیون دولتی روسیه، این در حالی است که ژنرال بدنام روسی سرگئی "آرماگدون" سوروویکین می تواند هدف بعدی یک نقشه ترور باشد.

در طول یک برنامه پربیننده، یکی از مدافعان برجسته ولادیمیر پوتین پیامی را منتقل کرد که فرمانده نظامی اخیراً برکنار شده، که در میان گمانه زنی ها درباره دستگیری وی ناپدید شده است، ممکن است ناگهان تسلیم "سکته قلبی" شود. این هشدار توسط ایگور مارکوف، نماینده سابق پارلمان اوکراین صادر شد که اکنون به شدت از رهبر کرملین و اقدامات او حمایت می کند.

هشدار تلویزیونی مارکوف در مورد مرگ احتمالی سوروویکین به طور ناگهانی توسط کرملین سانسور شد و از ویدیوهای پخش شده در برنامه تبلیغاتی ولادیمیر سولوویف حذف شد. این در حالی بود که مارکوف به طور پوچ ادعا می کرد که اطلاعات بریتانیا احتمالاً مسئول سرنگونی هواپیمای پریگوژین بوده و به طور مشابه می تواند در پشت نقشه ترور سوروویکین باشد.

منبع: میرور بریتانیا

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید