رئیس جمهور تاکید کرد: شرکت های خارجی مثل توتال در اتمام پروژه پارس جنوبی به تعهدات خود عمل نکردند اما اراده پولادین جوانان و متخصصان ما افتخار آفرین شد و کار به نتیجه رسید.

رئیسی: تولید گاز در فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی چهار سال زودتر از برنامه پیش‌بینی شده انجام شد

به گزارش  سلام نو به نقل از برنا، رئیس‌جمهور در مراسم آغاز تولید گاز از فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی، گفت: امروز گفتمان دولت گفتمان شهید سلیمانی است که ما می توانیم کارهای بزرگی را به دست مردم و جوانانمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مردم معتقدند خیلی از گرههایی که دشمن فکر می کند گشوده نخواهد شد، به دست ما گشوده می شود و این واقعیتی انکارناپذیر است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه "دشمن با امپراتوری رسانه ای  و گروهک های تکفیری تلاش کرد اختلاف افکنی کند" تصریح کرد:امروز حرف ملت این است که پیشرفت کشور در گرو انسجام و اتحاد است و هرکس با قلم و قدمش ایجاد وحدت کند به انسجام ایران اسلامی کمک کرده است؛ هرکس بداند یا نداند در جهت اختلاف افکنی حرکت کند در مسیر دشمن حرکت کرده است.

رئیسی مطرح کرد: شرکت های خارجی مثل توتال در اتمام پروژه پارس جنوبی به تعهدات خود عمل نکردند، اراده پولادین جوانان و متخصصان ما افتخار آفرین شد و کار به نتیجه رسید، جابجایی این سکو در دریا بسیار پیچیده و بی‌نظیر بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید