ناصر عباسی بازیکن سابق استقلال از علت معتاد شدنش در این باشگاه گفت.

تریاک کشیدن ۲ بازیکن مشهور استقلال ! + فیلم

به گزارش سلام نو، ناصر عباسی یکی از بازیکنان دوران طلایی باشگاه استقلال به حساب می آید که با این تیم موفق به کسب یک قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا شده است.

البته عمر ورزشی هافبک باشگاه استقلال زیاد طول نکشید و او در اوج دوران فوتبالش گرفتار غول خانمان سوز اعتیاد شد و این پدیده شوم خسارت های زیادی به او وارد کرد. خسارت های مالی، جانی و از همه مهم تر اجتماعی. اما اراده آهنین این فرد باعث شد تا بعد از ۱۴ سال درگیری با این پدیده شوم، آن را شکست دهد و به زندگی عادی بازگردد.

عباسی جمعه میهمان برنامه اختیاریه شبکه پنجم سیما بود و در بخشی از اظهاراتش در این برنامه اعترافات جالبی بر زبان آورد و گفت:  وقتی به استقلال آمدم با بهترین بازیکن تیم که آرزوی داشتم حتی کنار او بنشینم، تا شش صبح تریاک کشیدیم و بعد سر بازی رفتیم!

هافبک سابق استقلال در ادامه می گوید:

 شب قبل از بازی و ساعت ۱۲ شب برف زیادی می آمد و ما دو نفر در یکی از خیابان های جُردن بودیم و به خیال این که بازی فردا انجام نخواهد شد به جایی که نباید رفته و تا ۲-۳ صبح پای بساط نشستیم! پس از آن خواستیم به منزل برویم که مشاهده کردیم هنوز برف می بارد و به اتفاق آن شخص به نیاوران رفته و تا ۶ صبح تریاک کشیدیم!

به یاد دارم که ساعت ۱۲ ظهر از طرف باشگاه استقلال و آقای اولیایی برای ما پیغام فرستاده بودند که سریعاً خود را به ورزشگاه برسانید و دلیل غیبت خود را پیش از بازی توضیح دهید که ما خشکمان زد! سریعاً به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و رفته رفته برف‌ ها آب می‌ شد که در آخر وقتی به حوالی استادیوم رسیدیم متوجه شدیم زمین خشک است و بازی برگزار می‌ شود و آن جا برف نباریده است که مرا به دلیل دیر رسیدن به اردو نیم ساعت قبل از بازی کنار گذاشتند، اما آن شخص که به همراه من تا نیمه شب در حال مصرف تریاک بود، مجوز بازی داده شد، به زمین رفت  ۲ گل هم به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین هم شد. من هم در نیمه دوم آن دیدار بازی خیلی خوبی را انجام دادم.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید