یک زن میان‌سال در محله معالی‌آباد اقدام به خودکشی کرد.

فیلم هولناک از خودکشی زن شیرازی با پرت کردن خودش از مجتمع تجاری

به گزارش  سلام نو به نقل از فارس، حوالی ظهر امروز اقدام به خودکشی یک زن میان‌سال در محله معالی‌آباد باعث ناراحتی اهالی این محله شیراز شد.

به دلیل دلخراشی فراوان ویدیو از سایت حذف شد.

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد این زن که درگیر مسائل خانوادگی بوده و حضانت فرزندش نیز به همسرش واگذار شده بود امروز به دلایل نا مشخص به مجتمع نگین معالی‌آباد مراجعه می‌کند اما بعد از لحظاتی خود را به پنجره مجتمع رسانده و نشان می‌دهد که قصد خودکشی کردن دارد.

بلافاصله بعد از مطلع شدن نیروهای آتش‌نشانی از این ماجرا تیم پیشتاز به محل حادثه مراجعه و پس از بررسی شرایط به مرکز اعلام می‌کند که به تشک نجات آتش‌نشانی نیاز است و عملیات گفت‌وگو برای منصرف کردن فرد را آغاز می‌کنند.

در کمترین فاصله زمانی تیم دوم برای رساندن تشک نجات به محل مراجعه می‌کند اما متأسفانه قبل از عملیاتی کردن و باز کردن تشک نجات فرد تصمیم خود را برای خودکشی علمی و خود را از پنجره به پایین پرت می‌کند.

این فرد بلافاصله با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود و در حال حاضر عملیات احیاء او در حال انجام است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: پیش از ظهر امروز، همشهریان از طریق سامانه ۱۲۵ احتمال خودکشی یک بانوی جوان در مجتمع نگین معالی‌آباد را اعلام کردند.

هادی عیدی‌پور افزود: پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشان و پهن کردن تشک، وی خود را پرتاب و اقدام به خودکشی کرد.

وی افزود: عملیات احیای فرد مذکور ادامه دارد و هنوز اطلاعی از علت خودکشی وی در دست نیست.

معاون دادستان شیراز هم در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که این زن 41 ساله پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد جهت جلوگیری از اقدام خود شده است.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی است نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در جهت جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است اظهار داشت: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۱۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 0
    چه وحشتناک
  • US ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 4
    من خودم از نزدیک دیدم خیلی بد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید