ریحانا در حالی که اولین ماه‌هایش را به‌عنوان یک مادر جدید را می‌گذراند به ووگ بریتانیا گفت: "اوه، خدای من، این افسانه‌ای است. ا

ریحانا منتظر دومین فرزند خود: حالا خانواده ما کامل شده! + عکس

سلام نو پلاس: پس از اینکه منابع خبری مجله پیپول تأیید کردند که او و شریک  زندگی خود اِیسَپ راکی (A$AP Rocky) به دومین فرزندشان خوش آمد گفته اند، یکی از افراد نزدیک  به این زوج می‌گوید که "ریحانا احساس می کند خانواده اش اکنون کامل شده" و "این چیزی است که او همیشه می خواست."

خبر بارداری ریحانا  حین اجرای موسیقی این خواننده در رویداد سالان سوپر باول لنی شد. یک منبع در آن زمان به پیپول گفت که این خواننده ۳۵ ساله به عنوان مادر یک پسر ۱۵ ماهه "خوشحال ترین" فرد است و نسبت به سفر مادر شدن دوباره احساس اشتیاق داشت.

این منبع توضیح داد: "او عاشق مادر شدن است، بنابراین ذهنش در حال حاضر آماده است." پس از اینکه اِیسَپ راکی ۳۴ ساله، مجموعه‌ای از عکس‌های اینستاگرامی کودک کوچک خود را در پست روز پدر در ماه ژوئن به اشتراک گذاشت، ریحانا در بخش نظرات درباره خانواده‌شان صحبت کرد و نوشت: «شما پسرها تمام قلبم را دزدید!»

او در حالی که اولین ماه‌هایش را به‌عنوان یک مادر جدید را می‌گذراند به ووگ بریتانیا گفت: "اوه، خدای من، این افسانه‌ای است. این همه چیز است. شما واقعاً زندگی قبلی را به یاد نمی‌آورید، این دیوانه‌کننده‌ترین چیز است."

 ریحانا ادامه می‌دهد: "شما به معنای واقعی کلمه سعی می کنید آن را به خاطر بسپارید - و قبلاً عکس هایی از زندگی من وجود دارد - اما احساس، آرزوها، چیزهایی که از آنها لذت می برید، هیچ چیز، مثل قبل نمی‌شود."

او در حالی که اولین ماه‌هایش را به‌عنوان یک مادر جدید را می‌گذراند به ووگ بریتانیا گفت: "اوه، خدای من، این افسانه‌ای است. این همه چیز است. شما واقعاً زندگی قبلی را به یاد نمی‌آورید، این دیوانه‌کننده‌ترین چیز است."

ریحانا منتظر دومین فرزند خود: حالا خانواده ما کامل شده! + عکس

این تجربه همچنین یکی از منابع الهام او برای ایجاد لباس‌های مد برای بچه ها بود. او در مصاحبه قبلی با ET گفته بود : "می دانید، من همیشه فکر می کردم که انجام کارهای بچه گانه یک کار کلیشه ای و بدیهی است که باید در زمان بچه دار شدن انجام داد. اما وقتی به خرید رفتم، آن موقع بود که فهمیدم، خوب، شاید باید شروع به ساختن وسایلی کنم که دوست دارم بچه‌هایم بپوشند."

بیوگرافی کوتاه ریحانا

خواننده، بازیگر و بازرگان باربادوسی است. ریانا در سنت مایکل زاده شد و در بریج‌تاون، باربادوس پرورش یافت. او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی، ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد. پس از بستن قرارداد با دف جم رکوردینگز در سال ۲۰۰۵، او به سرعت با انتشار دو آلبوم استودیویی نخست خود، موسیقی خورشید (۲۰۰۵) و دختری مثل من (۲۰۰۶) – که هر دو متأثر از موسیقی کارائیب بودند و به جایگاه خوبی در جدول فروش بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده رسیدند – به رسمیت شناخته شد.

ریانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک‌آهنگ، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. وی دارای ۱۴ تک‌آهنگ شماره یک و ۳۱ تک‌آهنگ در ده رتبه برتر ایالات متحده است.

ریانا در سال ۲۰۱۷ آلبومی منتشر نکرد ولی در چند آهنگ با خواننده‌های دیگر همکاری داشت؛ که از معروف‌ترین این تک آهنگ‌های «افکار وحشی» به همراه دی‌جی خالد و لویالیتی به همراه کندریک لامار که جایزه گرمی را هم برنده شد بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید