مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۵۵ میلیارد به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر بازنشسته شدند خبر داد و گفت: سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده و سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سورپرایز ویژه برای فرهنگیان بازنشسته | حقوق بازنشستگان فرهنگی افزایش می یابد؟
به گزارش سلام نو، حمیدرضا نجف‌پورکردی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۵۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر ۱۴۰۲ بازنشسته شده اند، خبر داد و گفت: این مبلغ شامل سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده و سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به این که مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه می‌باشد که به حساب ۷۸۰ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند واریز شد، تصریح کرد: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آن‌ها واریز شده است.

نجف‌پور گفت: این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند. همچنین فرهنگیانی که عضو موسسه هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • معصوم قنبری IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 0
    باسلام چرا سود صندوق ذخیره فرهنگیانی که‌در سال ۹۹ بازنشسته شدن پرداخت نمشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید